Fotolek för hund

Sv: Fotolek för hund

Var det inte ett skämt eftersom det var en minut mellan dina inlägg.
Trodde jag iallafall
 
Sv: Fotolek för hund

Luff skrev:
Var det inte ett skämt eftersom det var en minut mellan dina inlägg.
Trodde jag iallafall

Vad skulle jag skämta om? :crazy:

Hade likagärna kunnat lagt in min önskan under min bild, men det blev lite knas. Eller du kanske menar att ja, vem det nu var, som skämtade?

:D
 
Sv: Fotolek för hund

För dt första är jag en HON ! För dt andra så måste du bli så himla sur Aliide ? I fotoleken för häst går dt till på samma sätt !
 
Sv: Fotolek för hund

HanSomFlyger skrev:
För dt första är jag en HON ! För dt andra så måste du bli så himla sur Aliide ? I fotoleken för häst går dt till på samma sätt !

Mjaaaaaha! Jag tycker man borde skrivit upp dom reglerna i denna tråd då jag inte läser på häst ;)
 
Sv: Fotolek för hund

Men dt är ju egentligen inga regler. Tråden skulle ju stå stilla annars. Men kolla på fotolek för häst får du se !
 
Sv: Fotolek för hund

Fuskar lite...

Inte en hund men 14 stycken!
sldhund.jpg



Jag vill se en hund med en katt i munnen... OBS! Levande katt!
 
Sv: Fotolek för hund

Här kan inte tiden gå ut utan personen som inte får sin bild får välja en ny isf.. trodde det var underförstått men tydligen ej...

Aliide: varsågod din bild
sagaSBK.jpg


OBS: syns ej bilden har vår server fått värmeslag och är avstängd för att svalna...
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Fotolek för hund

Dorro skrev:
Jag vill se en hund med en katt i munnen... OBS! Levande katt!
Vilken underbar bild! :bow:

Ditt önskemål kan dock vara svår. Ingen idé att försöka fixa en sådan bild, om vi inte kan ändra om till "en hund med katt i magen"? :angel:
 
Sv: Fotolek för hund

DSC00366.jpg


(!)Bästis med en katt :p och...

DSC00351.jpg


Rådamp, var tvungen döda älgen så hårt och mkt att bilden blev suddig.

Nu vill jag se en Dvärg pinschner (stavning?) Göra " valp blicken" :p
 
Sv: Fotolek för hund

Okej, försvårt ? isåfall vill jag se en hund som gör "valpblicken" :angel:
 

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
12 223
Senast: MML
·
Övr. Hund Min hund har haft problem med magen nu sedan i maj, med perioder av diarré. Veterinären har tagit jättedyra blod- och avföringsprov som...
Svar
7
· Visningar
669
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 574
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 774
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp