Fotolek för hund

Sv: Fotolek för hund

Aliide skrev:
Ah, trodde det var något nytt trix :D


Hihi, nej tyvärr. (Eller är det här jag ska låtsas att det är en superduper bra metod som får hunden att JÄMT gå slickad på min vänstra sida?! ;) )

:rofl: :rofl:
 
Sv: Fotolek för hund

KL.


Verkar inte vara nån som har.

Då vill jag se en hund som tränar agillity!
 
Sv: Fotolek för hund

Minerva skrev:
verkar inte finnas...
då vill jag se en terrier med keps :d

Nästan keps vilket fall!
o10.jpg
 
Sv: Fotolek för hund

Dorro skrev:
Jag vill se en hund med en katt i munnen... OBS! Levande katt!

Lite väl sent kanske, men hittade denna bilden på Mulle o min gamla katt :angel:
2540778.jpg
Syns inte så tydligt, men han har kattens hals i munnen :crazy: Ser dock värre ut än det är :D
 
Sv: Fotolek för hund

:rofl: En sån skulle inte vara svårt för mig att ta i alla fall. Dvärgpinschern älskar att leka chaufför. :D
Kanske får knäppa en sån på vägen hem idag.
 
Sv: Fotolek för hund

:D Så fort föraren kliver ur bilen skyndar sig våran hund att sätta sig vid ratten, ser skitkul ut, och får ständigt höra "vilken hårig chafför". Måste fota honom nästa gång
 
Sv: Fotolek för hund

Jag håller på och flyttar, mellanlandar hos föräldrarna, så jag kan inte få in mina bilder i datorn. Men om ni orkar vänta kanske 2-3 veckor så kan jag fixa det. :D
 
Sv: Fotolek för hund

Inte för att va elak :p men orka vänta så länge! :p vi kan ju fortsätta tråden och sedan frå ni lägga in dom :D
Så då vill jag se en stor och en liten hund busa i skogen :D
 
Sv: Fotolek för hund

han sitter ju inte precis på bordet men han äter kakor från det.. fick aldrig ngn bild på honom PÅ bordet.. han hoppade alltid ner när vi kom :p

Buster1.jpg


Vill se en bild på en hund som kollar igenom ett fönster. :rofl:
 
Sv: Fotolek för hund

Haha , här sitter älsklingen och spanar ut , lite väl sent kanske :angel:



Jag vill se en Schäfer i bustagen :)
 

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
12 218
Senast: MML
·
Övr. Hund Min hund har haft problem med magen nu sedan i maj, med perioder av diarré. Veterinären har tagit jättedyra blod- och avföringsprov som...
Svar
7
· Visningar
669
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 574
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 774
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp