Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

P
Övr. Hund I princip varje gång jag gör "rastester" på internet så får jag upp att beagle skulle passa mig. Jag som trodde att det var en jakthund...
Svar
2
· Visningar
1 356
Senast: Duvan
·
N
Övr. Hund Vår dalmatiner har sina egna race, springer i cirklar eller åttor och ser fulkomligt överlycklig ut:rofl: gärna i de stora vattenpölar...
Svar
7
· Visningar
831
Övr. Hund Hej! Min kompis ska antaglien skaffa hund (det lutar åt Parsson Russel Terrier alternativt mellan pudel) i sommar och jag kommer bli...
Svar
5
· Visningar
1 300
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund ... och gissa om jag längtar efter valpar efter denna underbara lilla tjej:love:
2
Svar
27
· Visningar
1 778
Senast: pumah
·
Övr. Hund Min kusin har tydligen fått en sådan korsning, gratis. 9 veckor gammal valp som redan varit hos en annan familj, men de lämnade tillbaka...
Svar
18
· Visningar
2 195
Senast: Websters girl
·
Övr. Hund Där fick man ju inte svara om man hade tomt eller gård att släppa ut på:D Så nu vill jag veta från er istället! Ni som har hund och...
Svar
16
· Visningar
1 876
Senast: TwiggyM
·
Övr. Hund Fann denna film när jag satt o kollade runt lite.. så kul o se filmer där man inser kontakten o arbetet bakom prestationerna :bow...
2
Svar
25
· Visningar
1 795
Senast: Varmblod90
·
Övr. Hund När man står inför ett val som kan leda till slutet av ett liv??:crazy: För att göra en lång historia kort så har jag två hundar...
Svar
4
· Visningar
786
Övr. Hund Håller på med en grej i skolan och kommer ställa lite frågot här under och skulle vara EVIGT tacksama om ni ville svara på dem...
Svar
18
· Visningar
1 212
Senast: MinIan
·
A
Övr. Hund Jag har lite problem med min valpis, tror jag. Det är inte så att han helt matvägrar. Han äter torrfoder till valpar och verkligen...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 255
Senast: MinIan
·
R
Övr. Hund Finns det flera av den korsningen här tro? Söker efter den blandningen då jag har en sådan liten 15 veckors valp hemma:love: Kankse var...
2
Svar
31
· Visningar
3 030
Senast: bernersennen tjalle
·
Övr. Hund Är det någon som vet var man ska vända sig om man skulle villja skaffa sig en byracka från spanien? Jag har hört att man kan köppa...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 635
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Det har Izor och jag undrar hur vanligt det är att: - de leker, utan att någonsin slåss - de kan tugga på samma tuggben, samtidigt -...
Svar
11
· Visningar
929
Senast: bernersennen tjalle
·
B
  • Låst
Övr. Hund hejhej har en valp på 9 veckor bus bus bus kan man ju säga att de är full fart skulle vara skoj o höra ifrån andra eran tid me eran valp...
Svar
1
· Visningar
856
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund I går kväll när jag kvällsrastade min hund, så blev hon attackerad av en Rottis. Rottisen som var bra stor var givetvis lös och kom...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 273
Senast: bernersennen tjalle
·
Övr. Hund Är jag hemsk om jag ber trimmaren kapa allt nästa gång Lowa är där?:o Kan man göra så på engelska cockrar eller kan det förstöra...
Svar
14
· Visningar
12 657
Senast: Zmulan
·
D
Övr. Hund Sett på text- tv. Djurskyddsmyndigheten vill ha en ny lag som säger att hundar MÅSTE rastas var sjätte timme och katter SKALL ha...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 120
Senast: Zmulan
·
A
Övr. Hund fodertillskottet för mage & tarm (för hundar & katter)från Biopet ? Skulle vilja veta om nån har provat detta, & isåfall har ni bra...
Svar
2
· Visningar
819
Senast: angel79
·
Övr. Hund Min hund hoppade mot TV, slog i skåpet som TVn stod på och har sedan dess knytt och haft sig kring V bak. Har gått in i chock och vi...
Svar
2
· Visningar
629
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Inga problem med höftlederna här inte ;) Hur det nu kan vara skönt att ligga som en groda på den magen :confused:
2
Svar
32
· Visningar
2 211
Senast: bernersennen tjalle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp