Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen idé att diskutera den saken med AWAKE, hon har inte någon relevant och vetenskapligt baserad fakta: DET BARA ÄR SÅ :smirk:
skillnaden är bara att vi som hejar på den seriösa aveln (ej all renras- m a o) inte talar om tycke och smak utan om den fakta som finns.
och vänta något år eller två till innan du höjer din blandras till skyarna, min var också helt ljuvlig och perfekt på alla vis tills han blev könsmogen. han hade aldrig funkat som ren sällskapshund och även när han är trött är han för "på" för de flesta. han är den lugnare rasen i din hund.
Jag har en riktigt stallhund. En vanlig blandraskorsning - Border Collie/Labrador.
men vad menar du med det här då? min labbe är allt för krävande för att bara funka som stallhund/sällskapshund och en border trivs bäst i ett fårstall. skulle din då få det bästa av båda raserna och bara bli barnvänlig och smart? var kommer lugnet in i det hela? och vart tar den outsinliga arbetsviljan vägen?
mer än fakta? menar du x-files eller?
Du vet väl att statestik är den absoluta sanningen :smirk:
Vart, vart, vart
Billigare ja. Som sagt, inte alltid friskare eller bättre. Suck.