Inredningstips hylla

Gramse

Trådstartare
Om du hade en sån här inbyggd hylla ovanför din induktionshäll. Hur hade du inrett/dekorerat den?

Bifogade filer

• 20250301_183739374.webp
    20250301_183739374.webp
    63,6 KB · Visningar: 133
Har ett liknande utrymme och det blir fort onajs av flott och stekos så håller det oftast tomt och därmed lättorkat (hemskt ointresserad av städning). Något säsongspynt får ta plats emellanåt.

Men som tidigare talare säger — används köket inte mycket så är det väl bara att ställa dit whatever ”sparks joy” ;) :)

Då har jag ett annat förslag, men kanske inte heller aktuellt om du inte är matlagningsintresserad. Hade varit fint med några krukor med örter där på hyllan :) .
Ja jag försökte nog med det för några år sen men de ville sig inte riktigt där inne i mörkret har jag för mig. De vill stå ljusare antar jag? För även om jag inte använde dem var de ju fina så länge de levde.

Ja jag försökte nog med det för några år sen men de ville sig inte riktigt där inne i mörkret har jag för mig. De vill stå ljusare antar jag? För även om jag inte använde dem var de ju fina så länge de levde.
Köksredskap då, i någon trevlig kruka/bringare/liknande? Jag vill gärna ha sådant lättillgängligt när jag lagar mat.

Inte med något man behöver använda om man ska sträcka sig över spisen för att nå det.
I övrigt med få, tåliga saker med enkel och slät yta med tanke på städningen som kommer bli.

Men helst hade jag sluppit ett sådant utrymme. (om det inte är sådan brist på förvaring i köket att det är ett måste) så jag är nog inte rätt person att fråga.

Vi hade en liknande hylla när jag bodde hemma, men jag tror inte att inredningen på den är något att försöka efterlikna om man vill ha något fint 😅 Men man ser ju var jag har fått mitt prylmaniska inredningsintresse ifrån iallafall 🤣
Om någon kan läsa vad det står på lappen så hade jag blivit glad för det minns jag inte
IMG_0821.webp

Liknande trådar

Hemmet Har självhäftande hylla från Beslag online i duschen (helkaklat) men skiten släpper ju hela tiden. Första gången släppte det efter... 2
Svar
21
· Visningar
788
Hemmet Jag har nyligen blivit med bostadsrätt, och till lägenheten hör både ett lite större källarförråd och ett så kallat "matkällarförråd"...
Svar
9
· Visningar
510
Senast: Houdinie
·
Hemmet Har problem med att verkstaden ofta blir belamrad fort. Mycket hamnar på golvet eller närmaste bänkyta och det är så enerverande...
Svar
6
· Visningar
456
Senast: Badger
·
Hemmet Nu har vår kaminfläkt trillat ner ett par gånger, och funkar inte längre som den ska. Anledningen till att den har trillat är att den...
Svar
7
· Visningar
312
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka