Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med en massa fina kokböckerOm du hade en sån här inbyggd hylla ovanför din induktionshäll. Hur hade du inrett/dekorerat den?
Hatar att använda köket mer än nödvändigt, så äger ingen kokbokMed en massa fina kokböcker!
Haha nä precisMed sånt som är lätt att göra rent från fett och matos…. Fast om du nu inte använder köket direkt så är det ju kanske inte en viktig faktor![]()
Då har jag ett annat förslag, men kanske inte heller aktuellt om du inte är matlagningsintresserad. Hade varit fint med några krukor med örter där på hyllanHatar att använda köket mer än nödvändigt, så äger ingen kokbokjo en kanske
men tack för tips
![]()
Ja jag försökte nog med det för några år sen men de ville sig inte riktigt där inne i mörkret har jag för mig. De vill stå ljusare antar jag? För även om jag inte använde dem var de ju fina så länge de levde.Då har jag ett annat förslag, men kanske inte heller aktuellt om du inte är matlagningsintresserad. Hade varit fint med några krukor med örter där på hyllan.
Köksredskap då, i någon trevlig kruka/bringare/liknande? Jag vill gärna ha sådant lättillgängligt när jag lagar mat.Ja jag försökte nog med det för några år sen men de ville sig inte riktigt där inne i mörkret har jag för mig. De vill stå ljusare antar jag? För även om jag inte använde dem var de ju fina så länge de levde.
Någonting fint som du blir glad av. Tex en skulptur. Eller en kär klenod.Om du hade en sån här inbyggd hylla ovanför din induktionshäll. Hur hade du inrett/dekorerat den?
Och det blev antagligen dyrare också, att göra den här lilla "hyllan"...?Svarar alla, ja det är ett opraktiskt skitutrymme rent ut sagt.. jag lät mig "övertalas" av hantverkare hur himla bra och snyggt det skulle vara![]()
Ja säkert... Det är många år sedan.Och det blev antagligen dyrare också, att göra den här lilla "hyllan"...?