Utställningar 2007

Sv: Utställningar 2007

Vi får se om det funkar tidsmässigt, men ev. Stora och Lillla Sthlm, LARV, Malmö Int + lite rasspecialer, kanske Österbybruk. Måste erkänna att när jag kollade domarlistan över de som dömer Lilla Sthlm, LARV och Malmö så sjönk mitt intresse, men sambon vill åka så det blir nog så. :cool:
 
Sv: Utställningar 2007

Har tänkt att åka mycket i år. Blir Västerås, Larv, Borås, Vänersborg, Norrköping, Nyköping, Askersund och Sofiero. Samt olika specialutställningar för vinthundar Bosjökloster, Vårgårda, Tammsvik, Göteborg mm
 
Sv: Utställningar 2007

Knapp

Hässleholm, sofiero, falsterbo, lilla-stora sthlm, bosjökloster och några till.
 
Sv: Utställningar 2007

Jag måste bara få fråga er som vet, vilka datum är utställningen i Österbybruk?

12-13 maj =)

De som jag ska åka på är:
Köping 17+18 februari
Lilla sthlm, april
Östebybruk, maj
Norrköping, juni
Ev. Västerås, juli
Täby rasspecial, augusti
Högbo, september
Alunda inoff september
Sundsvall 6+7 oktober
Kanske en utställning i november
Älvjsömässan i december.

Sedan blir det kanske någon mer inoff. om det är någon mer i närheten =)
 
Sv: Utställningar 2007

Ska ställa på Qupolen i hässleholm nu i Februari

Sen blir det en del andra utställningar på brukshundsklubbarna för att samla erfarenhet och ta någon inoficiell titel ;)

Årets stora händelse, IDC i Italien! Hoppas på att få se Viktor Vito live :love:

Också Stora stockholm
 
Sv: Utställningar 2007

Samåka till Alfta?? Vi har hus i Fågelsjö, ungefär 40 min bilfärd därifrån. Men då kan man ju åka upp 1-2 dagar i förväg... Finns typ 10 sovplatser! :banana:

(jag bor i norrtälje)
 
Senast ändrad:
Sv: Utställningar 2007

Det var så lite så :) Även domarlistan finns ute på Ukk:s hemsida :angel: Första gången jag ställer för en utländsk domare :)
 
Sv: Utställningar 2007

Vilka inoff finns i skåne/blekinge i år då?
 
Sv: Utställningar 2007

Det är en i Bosjökloster, annars har jag för stunden ganska dålig koll.
 
Sv: Utställningar 2007

Lilla Stockholm och Gotland så långt har vi bestämt oss, sambon och jag

persson
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
979
Senast: Myrten
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 241
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 583
Senast: fixi
·
Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
634
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp