Sv: Låter ni era hundar träffa andra hundar?
håller med dej. tycker åxå att de är konstigt att hunden inte får träffa andra. Jag har 2 hundar och 3 dagmatte hundar som busar å leker å har jätte kul tillsammans. Okey dom kan kanske bli ovänner å få skador, men de kan man ju själv få om man ramlar eller åker bil å krockar åxå. Är ju inte så att jag låter mina hundar hälsa på alla hundar jag möter. men om dom och den andra ägaren tycker att de är ok så får dom gärna hälsa för mej.
Är väl ingen hund som vill leva utan kompisar.
Ja som jag skrev i inlägget, borde inte bli förvånad och samma sak här...
Då är det här något nytt fenomen som uppkommit under senaste åren då jag inte längre har hund.
Har aldrig varit med om att hundägare fungerar så men då kanske det är vanligt numera alltså?
Där ser man isf, då måste jag bli förvånad.
Antar att du (om du har häst) inte låter din häst gå med andra hästar och står ensam i ett stall då. Bara ett exempel alltså.
Nu har ju du visserligen 4 hundar hemma, denna tik är ENSAMHUND hon har INGEN annan och aldrig träffat någon annan heller. Tycker fortfarande det är konstigt.
Har ju hur mycket vänner som helst med hundar och inte resonerar de sådär...
Då bör man ju inte låta sina barn gå i skolan, inte träffa andra barn eller egentligen andra människor heller. Nu har du kanske inte barn men om du skulle ha det så gör du så??
Jobbigt isf...
håller med dej. tycker åxå att de är konstigt att hunden inte får träffa andra. Jag har 2 hundar och 3 dagmatte hundar som busar å leker å har jätte kul tillsammans. Okey dom kan kanske bli ovänner å få skador, men de kan man ju själv få om man ramlar eller åker bil å krockar åxå. Är ju inte så att jag låter mina hundar hälsa på alla hundar jag möter. men om dom och den andra ägaren tycker att de är ok så får dom gärna hälsa för mej.
Är väl ingen hund som vill leva utan kompisar.