Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund ja, är det någon som vet av någon inoffare i jämtland eller länen runt om kring? jag har varit in å kollat på vovve och på olika...
Svar
6
· Visningar
738
Senast: Yeah
·
T
Övr. Hund Tiden bara rusar iväg! När jag hämtade honom 8 veckor gammal vägde han 5 kg och nu väger han 11kg. Lite bilder Skogen Efter skog...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: Tiggertjejen
·
A
Övr. Hund En till bildtråd :D Visa bilder på era nuvarande valpar, eller era vuxna hundar då de var valpar. Här är vår underbara Norrbottenspets...
Svar
16
· Visningar
1 069
Senast: Turali
·
Övr. Hund huvva, kom hem från en veckas semester på teneriffa igår.. blev glatt överraskad för att det inte va så många herrelösa hundar på...
Svar
5
· Visningar
823
Senast: wtf
·
A
Övr. Hund Min snuffs har sett snö idag för första gången. Han var väldigt fundersam och vågade först inte gå ut, kallt och vitt och alldeles...
Svar
4
· Visningar
908
Senast: CA
·
Övr. Hund Hur kan man lättast visa en hund att det är fel att kissa inomhus bara för den är arg? Min syrra har ett problem med sin hund då han...
Svar
6
· Visningar
912
Senast: astronaut
·
Övr. Hund Är det vanligt att hundar kan få kräkningar av penicillin? Min tjej käkar det (sista dagen idag) och hon har kräkts i stort sett varje...
Svar
3
· Visningar
5 637
Övr. Hund Passar rasen mig? Vad tycker ni? Jag fyller snart 20, flyttar till "eget" hus med min kusin och hennes rottis tik i juni och börjar...
Svar
14
· Visningar
1 096
Senast: Raven_
·
Övr. Hund Jag är inte erfaren när det gäller avel och behöver många goda råd.Jag har en Skotsk terrierhane på 6 snart 7 år som jag så gärna vill...
Svar
2
· Visningar
751
Senast: KickiH
·
A
Övr. Hund Vad ger ni era valpar för foder? Hur många ggr om dagen får de mat samt hur mycket åt gången?
2
Svar
22
· Visningar
1 880
Senast: Ämelie
·
A
Övr. Hund När börjar ni träna valpen på att vara ensam? Hur gamla är dom då?
Svar
9
· Visningar
979
Senast: replica
·
T
Övr. Hund till 1000!! Jag och sambo står inför eventuellt husköp. Detta huset ligger givetvis på landet. Ska jag sova ensam i detta hus...
Svar
17
· Visningar
1 088
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Hur länge klarar en hund av att spåra?
Svar
15
· Visningar
1 222
Senast: MyNicco
·
Övr. Hund Vet inte vart tråden ska ligga men jag chansar på hund då det rör hundägande, flytta den gärna om den ligger fel. Jag och min sambo...
Svar
7
· Visningar
2 385
Senast: BabeRuth
·
Övr. Hund Denna texten berör mig så otroligt mkt och jag gråter varje gång jag läser den:cry: :cry: :cry: När jag var valp, underhöll jag dig me...
Svar
12
· Visningar
1 239
Senast: Ämelie
·
A
Övr. Hund Finns det någon duktig etolog (expert på hundens beteende) här? Jag behöver proffisionell hjälp nu från någon riktig tränare. Finns det...
Svar
18
· Visningar
1 456
T
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,976459,00.html Mycket i denna artikel är helt sjukt, men det som jag fastnade för...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
9 668
Senast: Casper
·
Övr. Hund kollade på tv och såg en reklam för bredbandsbolaget som hade med en hund som är grå/vit väldigt långhårig. kommer inte ihåg vad rasen...
Svar
2
· Visningar
652
Övr. Hund Nu har det, tro det eller ej, till och med kommit snö i Skaraborg! Och då kommer funderingarna om hur bra det är för hundarnas tassar...
Svar
2
· Visningar
1 134
Senast: nyponros
·
Övr. Hund Har skaffat hund nu igen efter många år utan. Nu när "valpen" är 10 månader så känns det lagom att börja gå på regelrätta lite längre...
Svar
5
· Visningar
816
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp