Vad skulle ni sagt/gjort? (gubbe som gnäller)

Sv: Vad skulle ni sagt/gjort? (gubbe som gnäller)

:) borde kanske sakt at hon har rabies??
 
Sv: Vad skulle ni sagt/gjort? (gubbe som gnäller)

Förklara för honom nästa gång att det är en valp och den ska INTE motioneras!
 
Sv: Vad skulle ni sagt/gjort? (gubbe som gnäller)

Var ut med valpis i morse för den sedvanliga kiss & bajsrundan.

Möter en gubbe som häver ur sig "ja den där hunden får juh mycket motion".

Va? tyckte jag, o gubben svarade "ja ni går ju bara ut runt huset o sen in igen jämt.

När jag sen skulle svara så gick han bara.

Har efter det hört gubbjäveln från sin balkong med syrligheter varenda gång jag gått ut. Känns som han bara sitter i fönstret o väntar att vi ska ut med hunden så han får kläcka ur sig sitt skit.

ca 2ggr är regelrätt promenader på minst en halvimme (som gubben givetvis inte vet om).
Medans de andra 8ggrna är det bara en snabb kissvända runt huset typ.

Vad skulle ni gjort?
Själv är ja så förbannad på gubbjäveln att jag hoppas för hans egen skull han håller käften nästa gång vi träffar på honom.
Vadå lägga sig i andras liv likssom...

/Tobbe
hejhej ja vilken jävla surgubbe,jodå han sitter nog vid sitt fönster o spanar,men jag lovar han e säkert känd för att vara en surgubbe.vete fan vad jag hade gjort asså hade säkert gapat tillbax men först lämnat valpen hemma så han inte blir nervös,sen du hade han fått hört ett o annat.Eller så hade skitit i han tåtalt bara nonchat honom,gå en annan väg om de går då får han mer problem hihi:banana:
 

Liknande trådar

M
Övr. Hund Hej. Jag skall försöka fatta mig så kort som möjligt, hoppas att ni orkar läsa allt! Jag och min sambo skaffade oss, i mitten på...
2
Svar
31
· Visningar
6 583
Senast: Shark
·
Övr. Hund Idag på väg hem från min morfar (17 mil ut i skogen inåt landet från Umeå), så ser jag helt plötsligt en hund springa på vägen utan...
Svar
16
· Visningar
2 298
Senast: Rie
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 727
N
Övr. Hund Idag vaknade vi av att det äntligen kommit en del snö. Var iaf ngn decimeter med nysnö, o ngra minusgrader. Tog ut killen på en...
Svar
15
· Visningar
1 286
Senast: Fiffi1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp