kl 20 ikväll

Sv: kl 20 ikväll

kl
Detta är ju ett problem som vi bla diskuterat på skolan. Tex Shar Pei måste man sy upp huden på valpar för att de ska kunna se. Om man inte gör det så lider individen. Skulle alla vet vägra kanske man kunde få färre som avlar på rasen då de får mer problem, men de stackars hundar som föds under tiden då?
Jag är så emot avel på defekta hundraser som man kan bli. Det skrämmer mig att vissa i min klass köper fransk bulldog "för att de är så söööta!". Roligare för hunden att kunna andas och behålla ögonen i sina hålor, kanske..
 

Liknande trådar

Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 916
Senast: Sesca
·
Övr. Hund Hallåj folket! Går i funderingar att skaffa vovve under högskolan, och har börjat kolla på raser redan nu. Det jag är inne på är...
Svar
4
· Visningar
1 099
Senast: Fetaost
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 173
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en hund (Terrier Brasileiro tik på ca 2 år) som sedan hon var ca 3 månader uppvisat symptom på allergi...
2
Svar
23
· Visningar
2 698
Senast: Sandora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp