Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

P
Övr. Hund Sitter och undersöker kennlar och har nu stött på något underligt. På kennelns egna sida står det att flera av hundarna är patella ua...
2
Svar
25
· Visningar
2 884
Senast: Gnist
·
L
Övr. Hund Som gärna innehåller mer bra ämnen mot ledproblem. Har haft ett jätte bra som jag köpte på horseshow, Cartiflex. Men hittar ingen som...
Svar
4
· Visningar
959
Senast: Suuz
·
P
Övr. Hund Hur mycket tycker ni att man ska kunna för att skaffa hund? Vad är det man måste ha koll på och veta för att kvalificera sig till att...
Svar
18
· Visningar
1 180
Senast: pralin
·
Övr. Hund Har ni sett vilken liten skit vi fick hem igår :love: En 8-veckors liten prick :rofl: Ingen mes direkt, hon tvekar inte många...
2
Svar
32
· Visningar
2 218
Senast: Tora
·
A
Övr. Hund Kom igen nu in med lite roliga bilder, vi har ju sett massor med vackra hundbilder och några roliga så sätt igång och fota.:D...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 401
Senast: Gullan86
·
Övr. Hund ...för fort. Jag hade tråkigt så jag satt och kikade på gamla bilder på hunden och hästen. Grävde fram några riktigt söta...:love...
Svar
13
· Visningar
902
Senast: Novelette
·
Övr. Hund Vovven är nyss fyllda sex månader och har rejäl panosteit,har ätit femton dagar rimadyl utan effekt och tio dagar metacam med mycket...
Svar
13
· Visningar
2 696
Senast: pumah
·
Övr. Hund I går när jag borstade igenom hunden så hittade jag en knöl på hans hals. Ganska stor, som en pingisboll ungefär och rätt mjuk. Ungefär...
Svar
7
· Visningar
1 493
Senast: Sablar22
·
Övr. Hund Någon som vågar sig på att gissa vad denna söta lilla vovven är för en ras? ;)
Svar
10
· Visningar
1 199
Senast: thea
·
Hundträning Nu har min husky blivit ca 10 månader och eftersom detta är min första drag hund så har jag inte en aning om när man kan börja...
Svar
4
· Visningar
974
Senast: Black
·
Övr. Hund Såg en skrämmande grej när jag åkte hem från stallet idag. Var en tjej (unge) som var ute och gick med en hund. Helt lös, bara det...
Svar
3
· Visningar
890
Senast: TwiggyM
·
Övr. Hund Vad kostar/kostade hundkursen ni går/gick/ska gå på?? Har anmält mig och "valpen" till vardagslydnad med start i Januari, 8-10ggr...
Svar
14
· Visningar
3 738
Senast: simba_112
·
Övr. Hund Det är mycket sådant här nuförtiden :D Kommer fler...
Svar
12
· Visningar
991
Senast: Gnist
·
C
Övr. Hund Hejsan!! Vi har en tik på 6år blir sju i Maj 2007. Min fråga är är det dumt att ta valpar på henne så sent, alltså hon har inte haft...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 850
Senast: pralin
·
Övr. Hund Jag startade en tråd igår där jag ville att folk skulle kunna visa upp sina valpar och bara vara allmänt glada. Men istället så blev det...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
7 903
Senast: PernillaLindh
·
J
Övr. Hund Jag och min mamma har pratat länge om att para vår hund. Men jag är så himla rädd att hon typ.. dör :eek: när hon ska föda eller något...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 981
Senast: Jadzia
·
S
Övr. Hund Jag måset ah sett värdens gulligaste hund i dag när jag var på stan det var en valp men ändå så go. Så nu alla en vit hund som påminner...
Svar
5
· Visningar
5 215
Senast: Alfakrulls
·
S
Övr. Hund jag har en yorkshireterrier hane och min kompis en chihuahua tik och jag har en fråga tror ni det går och para dom eller blir det för...
Svar
10
· Visningar
964
Senast: CA
·
Övr. Hund För 2½ år sedan hade jag en hund på "foder". Eller snarare bantning. Kortfattat vägde hunden då 55kg, bantades ner till 28 och ska väga...
2
Svar
28
· Visningar
1 851
Senast: Poxz
·
Övr. Hund Nu har familjen äntligen fått utökning igen efter det att den gamla hunden tragiskt gick bort förra sommaren. Denna gång blev det...
Svar
12
· Visningar
1 201
Senast: Emor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp