Ny disneyfilm!

Sv: Ny disneyfilm!

Min kompis vill också se den, jag också för den delen.

RealRelation-Du är inte ensam om att böla till djur och disneyfilmer.
Det har hänt mig också.;)
 
Sv: Ny disneyfilm!

Haha jag såg den igårkväll.. eeeh jag böööla:P haha sedan skulle jag ner till mamma och berätta att hon bara måste se den, men orden vart lite hackig för jag började gråta igen hahahah nördigt:P
Fast jag grät mer för den fina vänskapen mellan hundarna och mellan människorna än det tragiska.
Den var så fiiiin!

Denm påminde min tacksamhet över att jag bar min Barras:love:
 
Sv: Ny disneyfilm!

*kl*

Blev tipsad av en kompis att se filmen men han varnade för att den var sorglig... Såg trailern nu och jag fick gåshud över hela kroppen...så jag tror jag får ta fram näsdukar innan jag ser den! När jag var liten fick jag knappt se Benji-filmerna för min mamma för jag var otröstlig efteråt..! Disney's mission måste vara att få folk att gråta!

Ska se om jag kan ladda ner den senare....
 
Sv: Ny disneyfilm!

VILL OCKSÅ SEEE! :)

Jag är tokig i balto o varghunden o alla de där filmerna.. Min hund Skip ska man inte prata om :D (Äger själv en jack russell)

Disneyfilmerna brukar alltid sätta sprätt på tårkanalerna! :)

Tycker med att "Min hund Skip" är bra :) Såg den på tv o Skip var så sööt!!!
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 069
Senast: Migo
·
Hundhälsa Hej! Jag står i ett svårt dilemma, min Malinois hane Herax på 3.5år har sen dec 2020 haft rörelsestörningar och olika symptom ifrån...
Svar
2
· Visningar
2 323
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Jag får snart hem min 8 veckors valp och har en situation som hade vart intressant att se hur övriga hade hanterat. Ska börja valpkurs...
Svar
16
· Visningar
1 560
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Efter att min gamla hund gick bort för snart 2 år sedan har nu suget efter en ny hund infunnit sig. Jag hade tänkt att i god tid börja...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 225

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp