Schäfer - Brukslinjer

Sv: Schäfer - Brukslinjer

Men ändå så faller resonemanget att hunden blir vad man gör den till när man pratar om dessa hundar som faller nedanför ramen "medelmåtta". Jag blir nämligen bara så irriterad när jag hör det ideligen. Samt att den och den föraren är så bra och därför blir hundarna så duktiga också. (Men nu vet jag ju vilken matte det är och hon är ju duktig! Inget snack om saken...) Jag hävdar ju att man måste ha en hund som är minst en medelmåtta, för annars så GÅR det inte, hur bra du än är som förare. Även om det bara är en liten del av hundarna som faller utanför resonemanget att så mycket beror på föraren, så är det ändå så irriterade att de hela tiden glöms bort...
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan allihop, Ni som har eller har haft Beauceron. Hur lika/olika är de från Bruksschäfrar? (För någon som är bruksintresserad (men...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 683
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 384
Senast: Troll
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 401
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 529
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp