Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund HUNDENS LAG * Om jag gillar det så är det mitt * Om det är i min mun så är det mitt * Om jag kan ta det ifrån dig så är det mitt *...
2
Svar
20
· Visningar
1 941
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Min nya blivande vallhund Minerva flyttar snart hit :love: Fler bilder kommer nog i morgon ;)
2 3
Svar
52
· Visningar
3 018
Senast: elinsjobergh
·
Övr. Hund Rätt söt liten tjej, men riktigt inte vad som var utlovat :crazy: Ska återigen försöka få tag på uppfödaren idag, då han vare sig...
2
Svar
28
· Visningar
2 528
Senast: Pi Pi
·
Övr. Hund Ni minns kanske min tidigare tråd om vildsvinen här... Nu har de letat sig ända intill husknuten. Kameran har fångat två grupper, en på...
Svar
5
· Visningar
1 056
Senast: Miaaa
·
B
Övr. Hund Hej hej Vi har en Rottweiler valp på 12 veckor han är jätte fin o hur snäll som helst... Men han smånavsar redan jätte mycke på...
Svar
16
· Visningar
2 761
Senast: Krasux
·
Övr. Hund http://pg.photos.yahoo.com/ph/metall1070/album?.dir=/58b9re2 Så här ser hon ut nu. Hon blir 8 mån i morgon.Tiden går så fort. Så...
Svar
8
· Visningar
782
Senast: Rotterö
·
S
Övr. Hund Hur gör man om man är två människor och inte är lika hårda med ledarskapet. Jag jobbar på att bli flockledare för våra hundar men min...
2
Svar
21
· Visningar
2 423
Övr. Hund Prunellas Cavalier King Charles valpar som är 7 veckor på fredag. Är dom inte underbart söta?? :love: :love:
Svar
5
· Visningar
714
Senast: Tintomara
·
A
Övr. Hund Har ni några bra exempel på foder till en hund som har VÄLDIGT känslig mage som knappt tål protein över huvud taget?? :bump:
2
Svar
36
· Visningar
1 860
Senast: fullblod4ever
·
D
Övr. Hund Gör ett skolarbete om två hundraser: Dobberman och Labrador Reteriever. Jag undrar då vad valpar av dessa raser kostar. Då menar jag...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Suuz
·
Övr. Hund Jag är så ledsen! Igår förlorade jag min 9 månaders greyhoundvalp.:cry: Min älskade vän finns inte mer. Det är så tomt. Ingen liten...
2
Svar
35
· Visningar
2 272
A
Övr. Hund Hej Jag har en undran Det är så att jag har två stora hundar, en leonberger och en shäfer och vi bor på landet på bondgård, så när dom...
Svar
9
· Visningar
1 066
Senast: Harvester
·
Övr. Hund Hej! Behöver lite hjälp eftersom jag just nu är lite orolig, har haft en del valpkullar o så men är dåligt insatt i hur det funkar just...
Svar
7
· Visningar
1 094
Senast: Tiggertjejen
·
Övr. Hund Nu har min älskade liten lämnat oss!!! :cry: :cry: För en timme sedan så fick hon en hjärnblödning! det tog oss 20 minuter att komma...
Svar
19
· Visningar
1 417
Senast: tesora
·
Övr. Hund I fredags fick jag hem min söta blandras tik Felicia på 13 v :love: Hon är Rottweiler/Pitbull/Samojed/Karelsk Björnhund och är helt...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
9 639
Senast: PIRU
·
A
Övr. Hund Här är en liten (..nästan patetiskt liten) film med Emil i huvudrollen. Kommentarer är alltid kul! :bump...
Svar
2
· Visningar
805
Senast: Aningsfull
·
C
Övr. Hund Jag har fått ett problem som jag hade velat ventilera med vana uppfödare... Är mkt tacksam för tips.. Jag sålde en hanvalp (tikens...
2
Svar
25
· Visningar
3 256
Senast: Cessan
·
K
Övr. Hund Jag vill helst av allt använda sele på vår valp men maken motsätter sig det då uppfödaren sagt att valpis kommer att börja gå hjulbent...
2
Svar
32
· Visningar
3 261
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund halkar in lite på Hund från alla hästrelaterade forum.. ;) Är lite sugen på hund. Kommer antagligen inte skaffa någon än på länge men...
Svar
14
· Visningar
1 040
Senast: aldente
·
S
Övr. Hund Jag har för tillfället hand om en Parson Russel sen 6 dagar tillbaka. Trots att han har varit ute på många och långa promenader har han...
Svar
11
· Visningar
1 472
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Min arga lilla hund.

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp