Vår nya Stjärna *kort*

Sv: Vår nya Stjärna *kort*

Hej hej!! som du skriver.. så är JR rasstandard väldigt suddig.. dom får egentligen se ut hur som helst.. dom har ingen riktig rasstandard.. som dom flesta andra raser har...

Svar till er alla...

Ja köpte henne direkt ifrån hon som har fött upp henne.. Hennes Jack russel tik.. alltså Stars mamma är oreggad pga en grej som ja inte kommer ihåg men hon är uppfödd på en riktig kennel...
Stars pappa är/ var renrasig.. tyvärr.. så vet jag inget om pappan mer än så..

Men egentlige bryr ja mig inte så mycke.. hon kan gärna få vara vad som helst.. hon är underbar iallafall :love:

Men jag får dock regga henne i JR klubben då hon är 1 år gammal.. Så då borde hon ju vara JR...

Mvh Jessica


Det är ju en sån ras som har en rätt "suddig" rasstandard, som BC, får se ut lite som helst... Du måste få tag på henne, sånt här är roligt att spekulera i :D

//e
 
Sv: Vår nya Stjärna *kort*

Hon är jättesöt, men du är medveten om att hennes fana på svansen nog är anledningen till att hon inte är reggad...?
//E


Kom in på en uppfödar sida av JR o denna har kort på sina JR o där finns de "fana" på svansen på en del av dom... kan PMa hemsida om du vill se..
mvh Jessica
 

Liknande trådar

B
Övr. Hund Jag har i nuläget 4 stycken stora hundar, två tikar (Bernen Sennen och Samojed) och två hanar (Weimaran och Dobbermann). Jag bor ute på...
2
Svar
24
· Visningar
3 869
Senast: em-pirre
·
Hundavel & Ras Kom verkligen inte på någon bra rubrik... Nu är det så att vi ska skaffa ytterligare en vovve, har en blandis här hemma,pitbull/boxer...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 835
Senast: Belethien
·
Övr. Hund Hej. Hoppas ni kan hjälpa oss lite i vårt dilemma :) Vi är ett ungt par som funderar på att skaffa en till hund. Vi har en labrador...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 620
Senast: Flamsan
·
Övr. Hund Inte så vetenskapligt kanske, men nog så kul :P Man får väl ta det med en nypa salt! VÄDUREN 21 mars-20 april = impulsiv...
2
Svar
34
· Visningar
2 984
Senast: Atalantha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp