Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter precis som "min" jack russell Följer en i vått och torrt
En gång visste jag inte vart hon var då sa min bror
- Har du kollat vid fotknölarna?
Hej.
Hoppas ni kan hjälpa oss lite i vårt dilemma
Vi är ett ungt par som funderar på att skaffa en till hund. Vi har en labrador hane på två år som är en riktig liten rövare, fast mest är han charmig
Som andra hund så vill jag, då det blir förmodligen mest min hund eftersom min sambo mer eller mindre har stulit min labbe , ha en mindre hund. Den ska vara med på gården bland hästar höns och annat, gå lite kurser i framför allt lydnad och spår samt agility. Labben tränar jag lydnad, spår och lite jakt med. Dock inte väldigt intensivt. Gärna en aktiv pigg och glad hund men ingen träningsnarkoman eftersom det kommer förekomma lugna soffdagar och dagar då vi inte hinner träna.
Jag tycker om att borsta och pyssla men vill inte ha en alltför krävande pälsras.
Vill gärna ha en mysig, charmig, glad liten hund som gärna är med på det mesta man kan hitta på, men inte får spunk av att inte träna eller motionera massor varje dag. Finns det?
Funderar på mops eller boston terrier. Tycker om Westien också. Så vad tycker ni?
Ber om hjälp i rasdjungeln
Då är min chihuahua värre faktiskt.Sen har väl de flesta JRT lätt för att ta till skall...eller?
Ha Ha, det märks att det är många som gillar JRT
Storleken och piggheten gillar jag. Men de jag har sett har så himla svårt att koppla av. Har träffat en jag verkligen tycker om och jag skulle gärna ha en JRT som honom. Men han är inte tillsalu
Sen har väl de flesta JRT lätt för att ta till skall...eller?