Kolla mitt nyförvärv!

Sv: Kolla mitt nyförvärv!

Haha, det lät inge vidare :D
Jag är faktiskt förvånad över lille Felix. Han är hur trevlig som helst. Lugn, gör sina behov (för det mesta) ute, håller sig på gården osv. Det känns bra. Fast sen kommer ju trotsåldern :D

Spillfink: Haha, vår kanske blir ilkadan :D


Juvelen: ;)
 
Sv: Kolla mitt nyförvärv!

Måste bara ladda upp lite mer bilder :D
2345534.jpg

121212.jpg


Lort på nesan :D
12345.jpg
 
Sv: Kolla mitt nyförvärv!

Gud, I'm in love! :love: Vilken underbar liten skönhet!
 
Sv: Kolla mitt nyförvärv!

Ååååh dom är ju för bedårande :love:
Vi har en golden som stallhund, hon är väl ett par månader nu men vilken underbar hund det är och hon är alldeles guldfärgad och :love:
 
Sv: Kolla mitt nyförvärv!

Naw vad söt :D
Jag formligen älskar valpar, dom är sååå goa!

Ursäkta min dumma fråga med risk för att göra bort mig, men det är en golden va?
Jag själv var oxå en golden som heter Felix :)
 
Sv: Kolla mitt nyförvärv!

Jo, det är en golden :) Har precis lagt han på filten nedanför sängen så han får nanna lite. Han är så söt :love:

Ni andra: Han är underbar :)
 
Sv: Kolla mitt nyförvärv!

Han kommer från Sörbyn, några mil utanför Boden. Mot Niemisel.


VN17: Vi håller på att vänja honom vid att sova VID sängen och inte PÅ. Fast just nu sover han på gräsmattan. Han är en riktigt sömntuta :)
 
Sv: Kolla mitt nyförvärv!

haha jo, det gjorde vi oxå. Men det gick ju som de gick. En dag då vi kom hem hade han gosat ner sig riktigt i sängen, sedan förblev det så. Men han har lärt sig att han endast får vara i sängen om överkastet är på, vilket fungerar bra
 
Sv: Kolla mitt nyförvärv!

åååhh du får inte visa såna bilder idag ju!
*tog bort vovven igår:(*
Jättesööt!:love:
 

Liknande trådar

Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 734
Hundhälsa hej jag måste bara få skriva av mig lite. Igår var jag med om något jag aldrig vill uppleva igen. Jag var på väg till Uppsala med bilen...
Svar
9
· Visningar
6 648
Senast: vallhund
·
Övr. Hund EFter två år kan jag nu återvända hit igen. Igår hämtade vi hem Cozmoz så nu är man äntligen med hund igen, som jag har saknat att ha...
Svar
8
· Visningar
1 273
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Idag var vi i stallet, Hugo med som vanligt. (amstaffmix, 4 år). I hagen så fick han en stöt av staketet och spraing iväg, vrålandes...
Svar
3
· Visningar
1 051
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp