Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

G
Övr. Hund Jag letar just nu efter hund. Är 18 år och bor med min familj i en lägenhet. Min mamma är lätt allergisk men ska snart flytta själv till...
Svar
17
· Visningar
1 684
Senast: syrran
·
Övr. Hund .. Två riktigt fina varelser :love:
Svar
5
· Visningar
853
Senast: Sidekick
·
S
Övr. Hund Hej alla! Jag ska göra ett arbete om Extrem hundavel och skulle vilja ha med en liten filmsnutt från Insiders program om Extrem...
Svar
2
· Visningar
1 183
Senast: horselove
·
M
Övr. Hund Såhär kan det ju gå när man som granne inte riktigt kollar upp vad man egentligen anmäler i sin iver att förhindra...
Svar
7
· Visningar
891
Senast: syrran
·
Övr. Hund Kom precis hem från agilityträningen med Julie. Körde både Julie + min träningskompis två hundar. Fick tyvärr inga filmer på det, trist...
Svar
14
· Visningar
1 059
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund :smirk: Ja, självklart lyckades min hund skra sönder trampdynan i kväll.. O vetrinären säger att jag ska ta en tratt så on inte slickar...
Svar
6
· Visningar
2 288
Senast: Vår_Vinter
·
Övr. Hund Skulle passa mig? Sitter och spånar lite för framtiden;) Vill ha: *En mellanstor-stor hund *Helst kort/strävhårig *En hund...
Svar
10
· Visningar
992
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Nån osm vet av någon bra kennel med BRUKSINRIKTNING i Värmland? Har en tik som ska paras och söker hane för fullt. Vill inte ha någon...
Svar
10
· Visningar
2 520
Senast: Krasux
·
K
Övr. Hund Alla ni med heltids jobb och häst som skaffat valp, hur har ni haft tid till allt? Ska antagligen skaffa en valp snart och försöker...
Svar
5
· Visningar
819
Senast: Pi Pi
·
Övr. Hund Buke är ju i grunden ett hästforum. Allmänt nyfiken som jag är, vilka av er på hundsidan håller på (någorlunda aktivt) med hästar oxå...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 496
Senast: Black_Moon
·
Övr. Hund jag ska bli hundägare åt denna goa ras, och undrar vad jag ska tänka på, jag kommer att gå kurser som valpkurs lydnad med mer, är även...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
9 205
Senast: Naggur
·
Hundträning Har funderat att börja vara ute och träna lite drag med hunden mest bara för skojs skull. Har sele och midjebälte som var inköpt till en...
Svar
1
· Visningar
974
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Min kära mor och far vill ha en hund till, men de har några "krav"... Hunden får inte understiga 30 cm i höjd. Den ska ha lättskött...
Svar
10
· Visningar
1 821
Senast: islands_lover
·
T
Övr. Hund Hur många har varit på stranden i år? Jag var där i helgen med lilla valpis, vågorna var ganska hårda så där ville man ju inte...
Svar
7
· Visningar
801
Senast: Tiggertjejen
·
T
Övr. Hund Lägg in roliga bilder på era hundar! te.x när de busar eller bara ser allmänt konstiga och roliga ut :) har bilder på mina gullepluttar...
Svar
15
· Visningar
1 188
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Han heter Plexus men kallas för Korven:D Han är ett år och är en omplacering. Visst ÄR han väl en söt-göte??
Svar
19
· Visningar
975
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Fick hem en liten collievalp i torsdags.. Han är nu 9½ vecka och biter i precis allt; sladdar, skor, gardiner, stolsben, plankorna under...
Svar
1
· Visningar
665
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Nu börjar den härliga tiden för oss.. med skotträdda jyckar! Min vovve är extremt skott rädd (vart utsatt för smällar som valp), och...
2 3
Svar
42
· Visningar
9 495
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund I helgen som var nu mötte Unni kärleken, som er ut så här och det var kärlek vid första ögonkastet. Djupa blickar och mycket slickar...
Svar
1
· Visningar
813
Senast: pralin
·
Övr. Hund Ni som har en stor & en liten hund (alltså med STOR skillnad i storleken, typ Schäfer & papillon eller så). Hur fungerar det? Har det...
2
Svar
26
· Visningar
4 647
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp