Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Övr. Hund Har ni tänkt på en sak? Om någon frågar dig vad du har för ras och du svarar tex. Border Collie, så svarar den i stil med "åhh herregud...
2
Svar
20
· Visningar
1 736
Senast: _Sparris__
·
K
Övr. Hund På kvällen den 23 november var jag ute på promenad med min lilla valp, då drygt tre månader gammal. Halvvägs på vår lilla runda...
2
Svar
26
· Visningar
1 956
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund ... inhandlades idag på husdjursmässan. Hon blev jätt glad för sin lilla kattbädd och la sig där på en gång. Visst är hon söt :)...
Svar
1
· Visningar
672
Senast: mikkiZ
·
Övr. Hund Det kan man glömma i det här huset :devil: Länk till film De har hela huset att vara i, men ska bums vara i köket, där valparna...
2
Svar
22
· Visningar
1 755
Senast: YorkWann
·
  • Låst
Övr. Hund hjälp lilla kaliber att få komma hem. han som tagit hunden är tydligen psykiskt sjuk visade det sig. han säger att hunden är skjuten...
Svar
19
· Visningar
1 327
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund ....måste ha mina hundar i sär, eftersom Wilma löper. Eftersom båda är riktiga "mammegrisar" så är det jobbigt för mig att dela på dom...
Svar
3
· Visningar
700
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Vår jycke fick fetvadd i öronen run 18 tiden och lyckligtvis så small det bara någon enstaka dov smällare på kvällen så han hann inte...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
4 860
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Hur lång tid tog det för er för att få er valp rumsren? Och hur bor ni? Det tog 1-2 veckor med våra förra vovvsingar och då bodde vi...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Tiggertjejen
·
A
Övr. Hund hej är det nån som vet var man kan få tag i boken "hundens lugnande signaler " av Turid Rugaas. hade blivit så glad..ha hört att den...
Svar
2
· Visningar
824
Senast: angel83
·
Övr. Hund Tänkte bara visa några bilder ifrån min och unge herrns promenad med min pappa och hans hund. Bilderna är väl sisådär, min pappa är...
Svar
7
· Visningar
750
Senast: Aningsfull
·
D
Övr. Hund Hej! Alla duktiga hund människor här på buke. Det här är som en frågesport fast inte lika dan :smirk: Det här är en tråd som man...
Svar
8
· Visningar
852
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund :D Tänk..Nu är det bara ca 2 veckor innan de flyttar de små trollen :crazy: Vi sparar ju en själv och vad det...
2
Svar
29
· Visningar
1 810
Senast: Marie_C
·
Övr. Hund Tänkte jag skulle visa er lite bilder som jag tog från promenaden idag på min kille. Till er som svarat i tråden där jag bad om råd...
Svar
5
· Visningar
834
Senast: syrran
·
Övr. Hund Hittade inte tråden :angel: där en del av er testat någon sak man sätter i eluttaget som ska få hundar att sluta skälla..... Vill...
Svar
4
· Visningar
842
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund Nu är jag här och skriver igen.... Jag har tidigare berättat att min unghund är väldigt social, tillgiven och blir väldigt glad vid...
Svar
6
· Visningar
2 630
Senast: syrran
·
A
Övr. Hund Snälla hjälp mej jag håller på att bli galen på min hund. Hon vägrar äta sin mat! Har provat en metod som en hunlärare på min skola...
Svar
14
· Visningar
804
Senast: alc
·
Övr. Hund Vilka var på mässan / ska åka? Vilken ras var eran favvorit? Ställde ni ut själva? Jag var där idag, och gud vilka fina och söta...
Svar
2
· Visningar
755
Senast: Meijo
·
S
Övr. Hund vi börjar att fundera på ny vovve , och vill då ha en hund som man kan ha med i stallet, lättlärd, social & inte så skällig! har läst...
Svar
6
· Visningar
1 384
Senast: Blueeyes
·
D
Övr. Hund Hej! Min hund har har hemliga toaletter i huset. Hur får jag han att sluta kissa inne?
Svar
9
· Visningar
1 014
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Är det någon som vet om det går att få tag på billigare/gratis biljetter till MyDOG-mässan i gbg som pågår nu i helgen? Till vissa...
Svar
9
· Visningar
1 134
Senast: CA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Min arga lilla hund.
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp