Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

G
Övr. Hund Hur ska man göra? Vart ska man leta? Söker en seriös Chinese Crested uppfödare! Om nån har tips vart ni köpte era Pma gärna. Sen...
Svar
1
· Visningar
707
Senast: bettysmatte
·
Övr. Hund ja, finns det?? då jag åker mycet buss med mina små kieser och dom sitter i bur på bussen (blir 50kr billigare varje resa:crazy: ) så är...
Svar
4
· Visningar
879
Senast: Nominous
·
D
Övr. Hund Trodde inte att det fanns sådana människor. http://www.expressen.se/index.jsp?a=816559
Svar
7
· Visningar
880
Senast: Pi Pi
·
S
Övr. Hund Nu har vi äntligen fått hem våran lille Dv.Schnuzer på 8v. Vi fick med ett halsband/koppel av något tygaktigt sort. Där är en Kedja på...
Svar
15
· Visningar
1 212
Senast: soffeloffan
·
L
Övr. Hund Hej. Jag behöver lite info om hur dvärgschnauzer och marsvin fungerar ihop. Jag har 2 st marsvin hemma, nu har vi bestämt oss för att...
2
Svar
23
· Visningar
2 812
Senast: Lidl
·
R
Övr. Hund Hur ofta är det vanligt/normalt att hunden tömmer analsäckarna? Min tik gör det väldigt ofta, flera gånger i veckan och det luktar APA...
Svar
2
· Visningar
852
Senast: Nominous
·
Övr. Hund Hur pass mycket smittar öronskabb som är under pågående behandling? Hur smittar det? är det vid både direkt och indirekt kontakt?
Svar
1
· Visningar
706
Senast: Nera
·
Övr. Hund Min hund hostar ibland (läs: ganska ofta) efter att han har ätir och eller druckigt. Det är precis som om han sätter vattnet i fel...
Svar
1
· Visningar
3 522
Senast: Suuz
·
Övr. Hund Okej, vad tror ni, kan detta bli Årets Bild ?!?:rofl:
2 3
Svar
47
· Visningar
4 095
Senast: dannilall
·
S
Övr. Hund Hej =) Nu har jag ännu en fråga till er Sheltieägare :d Detta med Aktivitet...Hur klarar man av det... Jag kan nog tänka mig...
Svar
3
· Visningar
683
Senast: Spenna
·
Övr. Hund Ni med lite veterinär erfarenhet kanske kan hjälpa mig i mina funderingar; Är det nödvändigt/normalt förfarande att söva en ganska...
Svar
8
· Visningar
1 178
Senast: _moa_
·
Övr. Hund Är det någon som vet vad som gäller? Om tex min hund jagar en flock med renar i skogen, har renägaren då rätt att skjuta den hunden...
Svar
6
· Visningar
852
Senast: Jolanta
·
Övr. Hund Jag håller på att bli galen! Vi ska köpa boxervalp i vår/sommar och jag håller på att försöka hitta en seriös kennel. Men ju mer jag...
Svar
11
· Visningar
2 605
Senast: towe
·
E
Övr. Hund Min hund Labrador med en liten touch av Rottis på snart 2år vill inte äta!! Från att ha slukat sitt hundfoder på några sekunder så åt...
Svar
5
· Visningar
1 154
Senast: Extasia_ox
·
Övr. Hund Jag måste banta Wilma eftersom hon gått upp lite för mycket i vikt.:angel: Nu får hon 1 dl/2ggr /dag utav Nutra Nugget light, och hon...
Svar
8
· Visningar
1 135
Senast: Stoppard
·
S
Övr. Hund Ja, jag har en Golden Retriver tik som är 11 år gammal. Hon är egentligen världens snällaste hund, men när det kommer till mat kan hon...
Svar
17
· Visningar
1 053
Senast: pollan
·
Övr. Hund jo nog ville den här hunden ha sin boll nog!! :D :D http://www.youtube.com/watch?v=9JeMkzheX5w
Svar
14
· Visningar
1 451
Senast: Nominous
·
Övr. Hund Den 4/1 blir sambon och jag hundägare!!:bump: :banana: :bump: :banana: Vi behöver lite tips och idéer på find hundnamn nu, vovven...
Svar
17
· Visningar
1 757
Senast: replica
·
A
Övr. Hund Nu har jag lite problem :crazy: Fick ju hem valpis förra veckan och han har rotat sig bra hos mig (oss), men han har börjat...
2
Svar
39
· Visningar
2 541
Senast: saffran
·
J
Övr. Hund Sedan några månader tillbaka ställer jag upp som hundvakt ibland åt mina grannar. De har en husky, drygt ett år gammal, okastrerad och...
Svar
8
· Visningar
866
Senast: mimmipigg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp