Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Svar
3
· Visningar
988
Senast: ako
·
Övr. Hund Satt och funderade nu när jag matade hundarna på kvällen. Lillan, cockervalp 13 veckor, ska äta (och sätter nog i sig nästan allt) ca...
Svar
4
· Visningar
1 225
Senast: ako
·
G
Övr. Hund Hur fungerar det? En hund som har hjärtmask och får spruta mot detta, var tar maskarna vägen? De dör ju av medicinen, men sen då? Någon...
Svar
6
· Visningar
898
Senast: Philosophia
·
H
Övr. Hund Vilka här har daghundar? Berätta lite isf! *Hur länge har ni passat hunden? *Ras, ålder, kön på vovven? *har ni bra kontakt med...
Svar
4
· Visningar
792
Senast: GaurdianAngel
·
C
Övr. Hund har ett problen, vet inte exakt vilken ras som är bäst, några ideer?! denna tråd är mest riktade mot er som har någon av dessa raser men...
2
Svar
26
· Visningar
4 627
Senast: strawberrywhite
·
Övr. Hund Jag tycker min 13 veckors valp äter för lite och har dålig aptit. Han äter lite mer än hälften av vad det står att han ska äta på...
Svar
6
· Visningar
1 253
Senast: pippilotta
·
Övr. Hund Vilket är erat bästa tips till att få hunden att sluta dra när man är ute och går? Min kille är drygt 11 månader gammal och...
Svar
17
· Visningar
1 264
Senast: TwiggyM
·
Övr. Hund Vår valp är äntligen här! Tidigare idag var sambon och jag o hämtade våran colliepojk på 9 veckor. Såhär ser han ut lilla söta Rexi...
Svar
5
· Visningar
702
Senast: So-fiie
·
F
Övr. Hund Någon som vet någonting om Frontline medel mot löss och loppor oh fästingar? Mina kära djur har fått löss i från var vet i katten...
Svar
5
· Visningar
1 256
Senast: Harvester
·
T
Övr. Hund och hjälpa mig? Jag har som mål att bla ställa ut min hund, nu börjar jag att tveka på om jag klarar av det:crazy: Planerade...
2
Svar
24
· Visningar
1 663
Senast: Tiggertjejen
·
Övr. Hund vi är mitt uppe i en flytt, och hela lägenheten är full med flyttkartonger... Valpis tycker INTE att det är okej att vi packar ned alla...
Svar
3
· Visningar
877
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund I morse när jag gick ut så stannade Nikita efter ca 25m, sedan kräktes hon den värsta kräkningen jag sett av galla. Sedan vek sig benen...
Svar
6
· Visningar
738
Senast: Mitrolle
·
S
Övr. Hund Lille Tova som är nu 8.v dricker inte !! :confused: Vet någon vad det kan bero på ? Vi fick hem henne 2/1. Men hennes Foder blötas...
Svar
6
· Visningar
904
Senast: soffeloffan
·
F
Övr. Hund Någon har har erfarenhet av att ha tagit hem en spansk hund? Adopterat då. Har funderingar på detta och vill gärna höra era åsikter...
2
Svar
27
· Visningar
2 107
Senast: Fjoll
·
Övr. Hund De som känner min Spurten vet att hon har tagit det här med apportering på största allvar - hon kommer nämligen med den minsta lilla...
Svar
3
· Visningar
699
Senast: So-fiie
·
S
Övr. Hund Vad tycker ni är ett lämpligt pris på en 1,5 år gammal Parson Russel (hane)? Anledningen till att den skall säljas är att den inte...
Svar
12
· Visningar
3 301
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Pratade med en hundägare som testat att ge smällrädda hunden Valerina. Hon började en vecka i förväg och höll på en vecka efter nyår...
Svar
2
· Visningar
685
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Min arga lilla hund.
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp