En vild bild på dobermann :)

Sv: En vild bild på dobermann :)

De ska ju helst vara kuperade både fram och bak!! Har alltid velat ha en Dobbis men inte så mycket längre. Jag ska ha greyhounds istället (utställning)

/Jenny
 
Sv: En vild bild på dobermann :)

Skär dom när hunden är valp sen tejpar dom.

Då förstår jag inte att man ens kan se det som vackert om man vet vad som ligger bakom.
Människor... kan vi inte låta bli att överföra vår utseendehets på våra djur? :crazy:
 
Sv: En vild bild på dobermann :)

köpte du denna valp nyligen eller var det länge sedan? har en kompis som var på G att köpa en valp för inte så länge sen. har ingen koll på vad kenneln heter men vet att mamman till valparna hette vanilla, så jag antar att det kanske inte finns så många dobermann i sverige som heter just vanilla.. men hon ångrade sig sedan i sista minut :)


Haha ja, jag hämtar honom på fredag :)
 
Sv: En vild bild på dobermann :)

Då förstår jag inte att man ens kan se det som vackert om man vet vad som ligger bakom.
Människor... kan vi inte låta bli att överföra vår utseendehets på våra djur? :crazy:

eller hur!

Mycket vackert med djurplågeri ja. Alla betalar mycket för djurplågeriet.
 

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 155
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 786
Senast: Hermelin
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 201
Senast: Acto
·
L
Hundhälsa Dethär kanske är en lite konstig fråga! Men jag har en hund som är nästan ett år. Han är världens gladaste och snällaste hund och...
Svar
4
· Visningar
889
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Min arga lilla hund.

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp