Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Blir så j*vla förbannad på folk som inte kan ha sina hundar kopplade om de inte ha koll på dom. Idag när jag gick till jobbet med mina...
Svar
6
· Visningar
902
Senast: amarillo
·
B
Övr. Hund HEHE.. det är en renrasig hund.. ja vad ska man mer skriva.. gissa på bara:rofl:
Svar
13
· Visningar
1 195
Senast: islands_lover
·
K
Övr. Hund ...för utställningskoppel? Bild (gärna med hund ;))?
2
Svar
21
· Visningar
1 744
Senast: Monia Tex
·
M
Övr. Hund hello i have a question .. in the next month i get maybe a puppy from sweden ... which papers do i need for the export... can i take...
Svar
2
· Visningar
826
Senast: Momo2002_2002
·
Övr. Hund Våran valp, nu 5 månader på ett ungefär, kissar fortf inne, och det värre än förut. Han brukade smita in i köket och kissa, 50elva...
Svar
7
· Visningar
1 347
Senast: Casper
·
Övr. Hund Först vill jag börja med att säga,WOW. Jag har tillbringat hela dagen i säkert alla ringar,sett alla raser och lyckats kära ner mig i...
2
Svar
24
· Visningar
2 076
Senast: Zelma
·
Övr. Hund Skriver åt en bekants förfrågan. Hon frågade mig idag vilken ras jag tyckte skulle passa henne,men sjävklart stog det still. Så nu...
Svar
12
· Visningar
1 023
Senast: Raderad medlem 19815
·
Övr. Hund Jag skulle jättegärna vilja ha tips på namn till en liten valp som ev. kommer till oss i vår. Kön är inte bestämt, men rasen blir...
2
Svar
26
· Visningar
1 827
Senast: G-uldlock
·
Övr. Hund För er som inte visste det så har jag ju inte baaara en chinese crested utan även en schäfermix tillsammans med mitt ex (den bor hos...
Svar
5
· Visningar
829
Senast: Black_Moon
·
Övr. Hund Var det någon här som ställde ut sin hund på mässan? I så fall, hur gick det??
2
Svar
23
· Visningar
1 679
Senast: horselove
·
Övr. Hund Min jack russelltik har nyligen fått tre valpar. Jag ger henne Royal Canin för dräktiga/digivande tikar. Doseringen på påsen är svårtydd...
Svar
2
· Visningar
1 781
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund Foton på era hundar vore roligt :) Sally 4 år leker i snön :love:
4 5 6
Svar
111
· Visningar
8 682
Senast: aiquen
·
A
Övr. Hund En kul grej! Vågar ni gissa rasen på min valpis? Det är en mix, så den har två raser i sig. :angel:
2 3
Svar
58
· Visningar
3 034
Senast: Lycanthrope
·
Övr. Hund Min greyhound (omplacering)har alldeles för långa klor och jag har försökt att klippa dem ofta för att få dem kortare. Men jag tycker...
Svar
3
· Visningar
1 078
Senast: zoccer_wadd
·
Övr. Hund En 93kg rottweiler En 18kg king charles spaniel bla.. Och ägarna har INGA PLANER på att banta sina djur ALLS. Dom VILL skämma bort...
Svar
13
· Visningar
1 173
Senast: Otter
·
Övr. Hund Någon fler här på Buke som har BC e. Fleet?
2
Svar
20
· Visningar
1 677
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Nu är han hemma, lille Guinness! Tant Tequila har accepterat honom till fullo, lika charmad som husse o matte... :love: (kanske beror...
Svar
13
· Visningar
1 032
Senast: DAngel
·
Övr. Hund Vilken är generellt den bästa hunrasen att ha som första hund? Sedan är det ju klart att det skiljer från individ till individ, men en...
2
Svar
23
· Visningar
2 458
Senast: Sirisiri
·
S
Övr. Hund Jag har länge varit sugen på rasen, men det man brukar höra från folk är att de äter katter, små barn och andra hanhundar. Sen igår...
Svar
7
· Visningar
894
Senast: syrran
·
Hundträning Min rottis 7 mån börjar bli lite kaxig nu vid löp tiden. Hon stutsar hoppar drar vid måte av andra hundar. Bra tipps på att få ur henne...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: Rotterö
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp