Hur höga krav ställer ni på era 6 mån valpar?

Sv: Hur höga krav ställer ni på era 6 mån valpar?

Varför skriver du detta till mig. Jag bryr mig inte om att hunden drar i koppel o.s.v.
 
Sv: Hur höga krav ställer ni på era 6 mån valpar?

Jorå, jag fattar precis! Låter som ett vettigt resonemang. Och det där med att lämna i bilen till en början har du ju så väldigt rätt i. Min tjej trivs bättre i bilen än någon annan stans.. Kommer jag till jobbet vill hon knappt gå ut, för då vet hon att det blir hundgården, bland alla de andra stökiga hundarna. Inte så att hon vantrivs i hundgård, men det märks att hon uppskattar bilen och känner sig avslappnad där!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har en valp/unghund på ca 6 månader idag. Det är en golden av jakttyp och jag tycker att hon klarar rätt lite för sin ålder...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 630
Senast: Amaranthe
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 353
Senast: Dopy
·
Hundträning Har funderat på en sak i många herrans år och tänkte höra om det jag kommit fram till är något som andra känner igen sig i. Jag tränar...
Svar
15
· Visningar
1 481
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Hejsan, Jag har en 5 månaders Mas ( Miniatur american shepherd ) som varit halt på ett framben ungefär sedan hon va runt 15 veckor. De...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
21 951
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp