Måste det registreras på SKK's hunddata?

Sv: Måste det registreras på SKK's hunddata?

Det är rasklubbarna som ska begära att skk lägger ut patellaresultaten. Om inte klubbarna gjort det, så blir det inte gjort!
Om klubben fixar det och man har patellaundersökt hundar innan det trädde i kraft, så måste man själv skicka in kopiorna till Skk.
Tror dock att undersökningen bör vara under 2 år gamal, för att de ska lägga in den, men kan ha fel på den punkten.
 
Sv: Måste det registreras på SKK's hunddata?

När man skickar in själv kan de väl vara så hyggliga att lägga in det tycker jag.
 
Sv: Måste det registreras på SKK's hunddata?

De skulle gärna göra det, men tyvärr får de inte det.
 
Sv: Måste det registreras på SKK's hunddata?

För att få ett exakt svar så varför inte maila frågan till SKK?
Dom kan nog bäst svara på det.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 759
Senast: Jamtland
·
  • Låst
Hundavel & Ras Chansar och skriver in detta här och ser vilken respons jag får (misstänker dock att tråden inte ens får vara kvar men tänkte prova)...
2
Svar
29
· Visningar
5 757
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund För några veckor sedan var jag hos veterinären som tog blodprov på min dvärgpudeltik och sen skickade iväg det till OPTIGEN i USA. Sedan...
Svar
5
· Visningar
885
Senast: lewellyn
·
Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens...
2
Svar
26
· Visningar
5 936
Senast: lundborg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Min arga lilla hund.

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp