Roliga bilder. In med lite skoj här

Sv: Roliga bilder. In med lite skoj här

Hehhehe:D

Grandisen Aska
4612746.jpg


Här har vi ett par riktiga valpögon:rofl:
4612800.jpg


Jag vet.. bilderna är fusk:devil:
 
Sv: Roliga bilder. In med lite skoj här

nej nej här kör vi med tyg råttor..

bra det :D
Önskar att mina djur kunde leka med tygisar :o
men dom rör typ inte leksaker :o

eller pipleksaker går bra..men tiken iaf, hanen har jag inte haft så länge så jag har inte hunnit köpa nån ny ;)
 
Sv: Roliga bilder. In med lite skoj här

Kira, Minerva o Cessa

Jag förstår er poäng, men kom igen! Har era hundar aldrig vaktat mat/ben/boll? Skällt ut en soptunna eller jagat sin egen svans? Eller gjort något annat fullständigt obegripligt för oss människor
Det har min i alla fall.........

Det var inte min mening att uppröra er på något sätt o jag ber självklart om ursäkt......
 
Sv: Roliga bilder. In med lite skoj här

Här kommer lite bilder på min tik Nelly.

Ursäkta, men finns det möjligtvis lite plats på filten? Om ni bara flyttar lite på er? Hallååå!




 
Sv: Roliga bilder. In med lite skoj här

kl. Bidrar med en galen labrador.
IMG_18172.jpg
 
Sv: Roliga bilder. In med lite skoj här

Kira, Minerva o Cessa

Jag förstår er poäng, men kom igen! Har era hundar aldrig vaktat mat/ben/boll? Skällt ut en soptunna eller jagat sin egen svans? Eller gjort något annat fullständigt obegripligt för oss människor
Det har min i alla fall.........

Det var inte min mening att uppröra er på något sätt o jag ber självklart om ursäkt......

ska jag va helt ärlig..Hanen absolut NEJ! har haft honom i ca tre månader o han e 5 år så jag har itne varit med under hela uppväxten.
Tiken. ibland kan hon få damp..men inte så där på beställning...det är det jag tkr är tråkigt..men men jag får vell vara glad över dom stunderna när dom har damp ^^
har inte haft nån utav dom som valp.. tiken har jag haft i ett år å hon är 7 :)
 
Sv: Roliga bilder. In med lite skoj här

Vet inte vad du har ör hundar men dom verkar ju vara mer stabila än min "tuppjucksjycke"

Min jycke får ett par "bryt" i veckan, bla om kissen kommer för nära hans ben/matskål.......då ser han ut som hunden i filmen, JAG ÄR JÄTTEARG!!!!!!

Här om dagen kröp han platt som en padda fram mot en IKEA påse, FARLIG!!!:rofl:

Det är en BC som är 2 ½, jag har haft honom sen han var liten puppis, han blir väl vuxen någon gång han oxå:D

Han är rar men galen:bump:
 
Sv: Roliga bilder. In med lite skoj här

Okej, ja men mot katten är det vell en annan sak.
men det måste ändå vara jätte jobbigt för hunden i filmen att bli arg på sitt eget ben? :eek:
 
Sv: Roliga bilder. In med lite skoj här

Jag vet inte......har dom kroppsuppfattning som vi, ser han inte en annan hund i ögonvrån. Han är ju helt klart inne i en "benpsycos" och tänker nog inte rationellt. Typ som undelat som snackar med en spegel eller katt "hög" på katt mynta
 
Sv: Roliga bilder. In med lite skoj här

Alldelles för söt ibland ;) Bortskämd blir hon av alla...

Förresten är framtassarna på bollen vårat nyaste "trick" eg ska hon stå, inte sitta ner. Men den är så söt när hon sitter :D
 
Sv: Roliga bilder. In med lite skoj här

Kira, Minerva o Cessa

Jag förstår er poäng, men kom igen! Har era hundar aldrig vaktat mat/ben/boll? Skällt ut en soptunna eller jagat sin egen svans? Eller gjort något annat fullständigt obegripligt för oss människor
Det har min i alla fall.........

Det var inte min mening att uppröra er på något sätt o jag ber självklart om ursäkt......

Det är nog jag som är lite överkänslig då vi ibland har problem med en del hundar på jobbet som inte är så starka mentalt att dom fixar att arbeta hårt OCH bo i Hundgård. Då kan det ibland uppstå en del knepiga beteenden. Likaså om vi köper hundar utomlandsifrån, då de bott i hundgård hela livet.
Eftersom detta gör att vi inte kan behålla de hundarna, så är man väl lite överkänslig mot stressbeteenden hos hundar....
Kram
 
Sv: Roliga bilder. In med lite skoj här

kolla på min hemsida, där hittar ni massa roliga bilder på mina två galningar å deras kompisar
:bump: :bump: :bump:

www.nogg.se/caroo
 
Sv: Roliga bilder. In med lite skoj här

Här är en rolig bild på Billie när han försöker ta katternas väg in i sadelkammaren i stallet. Han har inte fattat att han är en snart
7 månaders ridgeback klump på 30 kg. : )

svamp5.jpg
 
Sv: Roliga bilder. In med lite skoj här


klicka så ni får se denna i rätt storlek, vadå fångad i rätt ögonblick? :rofl:


mina bidrag. galna hundar o katter har man gott om.... :)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 376
Senast: Myrten
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 128
Senast: Raderad medlem 149639
·
Hundhälsa Har en unghund på snart ett år som jag tyckt haft stabil och bra mentalitet. Van med barn, lek och lite högljutt. Visserligen tränat men...
Svar
2
· Visningar
604
Senast: Harrysen
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
751
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Min arga lilla hund.

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp