Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund ...so mhar fler än en hund, som är totalt olika? Den ena ska ut och ta smällarna, hoppar mot himlen och ska leka, vill ut på en gång som...
Svar
8
· Visningar
819
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund hej! jag gårenvalpkusr just nu, nu är det jul uppehåll, och vi skulle lära våra valpar ligg under upphållet! jätte bra om hunden lägger...
Svar
5
· Visningar
781
Senast: saffran
·
Övr. Hund Hur har det gått för er alla i år? Har ni nått de mål ni satt? Själv gillar jag att sätta upp mål för året och sen hoppas att jag når...
Svar
18
· Visningar
1 148
Övr. Hund Om en hund är HD undersökt; är det höftleden? Och vad är bäst och ha, A? :confused: :o
Svar
4
· Visningar
714
Senast: zask
·
Svar
24
· Visningar
1 774
Senast: Kicki_J
·
Övr. Hund Jag har en engelsk springer spaniel valp. Finns det fler här som har samma ras? vore kul att se dem och höra vad ni gör med era hundar...
Svar
9
· Visningar
1 598
Senast: ako
·
C
Övr. Hund Sen ska jag dessutom skänka bort mina katter. 5 st Otacksamma katt:devil: och 3 st. fula hundar. Sa jag att dom luktar illa också...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 642
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Jag är lite okunnig och så. :o Jag sett att det skrivs om hunddata, vad är det? :confused:
Svar
2
· Visningar
732
Senast: KickiH
·
E
Övr. Hund Amerikansk Pitbullterrier på SKK:s rassidor? Är det inte en godkänd ras i Sverige eller är det jag som bör skaffa glasögon?:confused:
Svar
1
· Visningar
652
Senast: PIRU
·
E
Övr. Hund Vad tycker ni om att ha hund på hunddagis? Är det några här som har det och vad har ni för erfarenheter av det? Funderar på att köpa en...
Svar
3
· Visningar
904
Senast: Luff
·
Övr. Hund Tik j*v*ln firade det nya året med att äta upp en halv, rimmad julskinga, dvs dryga kilot. Rimmad, så salt såklart. Hon mår rätt...
Svar
1
· Visningar
7 229
Senast: Harvester
·
Övr. Hund ibland börjar min vovve att "snorkla" så in i bomben.. vet inte hur man ska förklara det,men han drar in luft,och ja.. "inåtvändna"...
2
Svar
23
· Visningar
7 011
Senast: Fibusen
·
S
Övr. Hund Någon av er kanske läste min förra tråd "Sheltie som familjehund" Nu är det nästan bestämt... Det blir en hund om några år... Mamma...
Svar
6
· Visningar
912
Senast: Ramona91
·
Övr. Hund Fler som har erfarenheter av allergihundar? Själv har jag en golden som är både mat och kontaktallergisk..... Har hållt på i fyra år med...
Svar
11
· Visningar
1 567
Senast: ujent96
·
Övr. Hund Vi var hundvakt ons-lörd, till en kompis tik. Den här hunden har vi alltid tyckt väldigt mkt om, sen den dag hon flyttade till...
Svar
5
· Visningar
706
Senast: Sablar22
·
Övr. Hund Vad skulle ni vilja ha tillbaka? Vad har ni för "minnen från förr"? Jag satt här och kollade igenom lite bilder "från förr" och...
Svar
1
· Visningar
723
Senast: Bellini
·
T
Övr. Hund hejsan jag har en hund som är väldigt osäker på främmande hundar,efter att ha blivit attackerad ett flertal gånger=( nu har min kompis...
Svar
3
· Visningar
756
Senast: lady_vip
·
M
Svar
7
· Visningar
748
Senast: Matiz
·
D
Övr. Hund Vad gillar era hundar att leka med? Min gillar att leka med: * Mina strumpor * Mitt hår :mad: * Täcket och kudarna...
2
Svar
23
· Visningar
1 549
Senast: KarinB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp