Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Nu har min ena hundjävel snott julskinkan:crazy: :devil: :crazy: :devil: Jodå, den var bakom en stängd och låst dörr som hon har...
Svar
8
· Visningar
964
Senast: mimmipigg
·
T
Övr. Hund Han är idag 11 veckor Här har vi lite vikter 13/10-06 333g 9/12-06 5kg 21/12-06 6,8kg 27/12-06 7,5kg Sen lite bilder från i...
Svar
5
· Visningar
849
Senast: Tiggertjejen
·
Övr. Hund De växer som ogräs :eek: och nu är det bara dryga 3 veckor innan de flyttar hemifrån till sina nya ägare.. Tiden går skrämmande fort...
2
Svar
29
· Visningar
2 039
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund I försäkringskassans reklamfilm så är det en hund som hjälper till att dela ut brev/tiningar. En grå krullig hund med "tofsar" på...
Svar
6
· Visningar
1 149
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Då jag inte ställer ut min dv.schnauzer så klipper jag henne istället för att trimma riktigt. Men hon blir ju så ffffrysig då. Var...
2
Svar
32
· Visningar
2 124
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Hejsan hoppsan! Min hund Lassie är torr i huden. Han är även torr på nosen. Särskilt på nosvingarna. Trampdynorna ser ok ut. Jag...
Svar
9
· Visningar
6 041
Senast: _husmusen_
·
W
Övr. Hund Satt och funderade lite på det här med några bekanta häromdagen, tänkte att det kunde vara intressant att höra åsikter från lite annat...
Svar
19
· Visningar
2 129
Senast: IrishDraft
·
Övr. Hund Idag är jag otroligt stolt över min älskling Unni:love: Vi var ute och tränade nu ikväll på fotbollsplanen..... Allt flöt på riktigt...
Svar
3
· Visningar
756
Senast: Pi Pi
·
P
Övr. Hund Det här året har varit mycket jobbigt. Det har hänt väldigt mycket tragiskt och tråkigt i mitt liv inte bara på hundfronten, men nu...
2
Svar
23
· Visningar
1 788
Senast: Dravena
·
Övr. Hund Vi har ju bestämt oss för att skaffa en bilbur nu när vi har två hundar. Bottenmåtten i buren kommer att bli: Bredd: 92, djup 90, o...
Svar
4
· Visningar
1 033
Senast: ako
·
S
Övr. Hund jag håller på att bli tokig, och även så min hund! varför kan inte folk hålla sig till nyårsafton? det är illa nog då! min vovve här...
Svar
18
· Visningar
1 353
Senast: Rea
·
Övr. Hund jag vet helt ärligt inte vad jag ska göra av honom. han är helt besatt av vatten. va har haft honom i några dagar nu och det blir...
2
Svar
24
· Visningar
7 174
Senast: KickiH
·
T
Övr. Hund Vad ger ni era hundar för mat? Bara torrfoder? eller samma mat som ni äter? Vad för torrfoder? Hur mkt på ett ungefär? Hur...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 490
Senast: Bellini
·
Övr. Hund jag har funderat på en grej... en glad och framåt hund är ofta en pussig hund? tex mammas hund är väldigt glad och slickar gärna i...
Svar
8
· Visningar
1 103
Senast: wtf
·
C
Övr. Hund Hej. Finns det nån mer som har en blandras Pudel och Stövare? Min dotter har en 3-årig tik (stor pudel och Finn stövare), en helt...
Svar
18
· Visningar
1 696
Senast: jappisen
·
M
Övr. Hund Jag och min familj har ganska länge funderat på att skaffa en liten tillökning, men vi har ett stort problem; vi vet inte alls vilken...
Svar
9
· Visningar
3 368
Senast: CeciliaW
·
Övr. Hund Husse har bestämt sig för att låta Atlaz somna in :( ... Ville bara tala om det för alla Er som stöttat och givit Era åsikter ang...
2
Svar
37
· Visningar
2 574
Senast: Aningsfull
·
P
Svar
2
· Visningar
677
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Nån kan svara på detta. Jag mailade Rasklubben Afr o frågade dom om vilka krav dom hade för en hund skulle få gå i avel enligt...
Svar
4
· Visningar
1 481
Senast: PIRU
·
Övr. Hund jag har ju en tråd om min valp som är besatt av vatten. jag har pratat med några veterinärer som misstänker att det är diabetes. vi ska...
Svar
16
· Visningar
2 091
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp