Stor & liten hund?

Sv: Stor & liten hund?

vi har två rottweiler. dom är rädda för dom små hundarna:) och ser så många hundar som går med små hundar så det är nog bara och välja en snäll hund:)
 
Sv: Stor & liten hund?

Har en cavalier och två hjorthundar (varav en är valp) det funkar utmärkt! Cavalieren var här först och det är tydligt att hon bestämmer!
 
Sv: Stor & liten hund?

Måste bara säga vilka underbara bilder du tagit på dina hundar:) .Man ser verkligen livsglädjen i deras ögon.Jättefina hundar båda två!!
 
Sv: Stor & liten hund?

Jag har en storpudel och en skotsk terrier.Inga problem med deras olika storlek.De trivs utmärkt ihop tråts att det är helt två olika individer i temperamentet.
 
Sv: Stor & liten hund?

Har en golden retriever och en cavalier, (hanar) Golden retrievern är 6 år och vi har haft han sen han va valp. Cavalieren är 14 veckor.
Hittils har det funkat jättebra! Våran golden tkr dt är jättekul att få någon att "uppfostra"!:)
 
Sv: Stor & liten hund?

Jag har sch/bc och en DSG och det är inga somhelst problem...jag hade den större först, han blir 8 i år och den andra snart 2 år.

Det beror nog mycket på hur den stora är i sättet...de flesta stora hundar med nåt mellan pannbenet vet ju att vara lite försiktigare vid lek osv...min la sig ner och lekte när lille var valp :love:
 

Liknande trådar

H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 102
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·
Hundträning Vi har i familjen tre hundar. Två små "gubbar" och en flatcoated retriever-valp som är 8 månader ung. Även om de är familjehundar...
Svar
18
· Visningar
2 014
Senast: Lhas
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 782
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Min arga lilla hund.
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp