Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har fått ett litet problem. Alla mina vänner ska till fjälls på nyår och jag vill såklart följa med. Vi for dit förra året och jag...
Svar
7
· Visningar
896
Senast: Ämelie
·
Övr. Hund CEA ua Var inne på en kennel och är intresserad av en valp från dem, följande "kod" finns angående den valpen på hemsidan. Någon...
Svar
5
· Visningar
1 392
Senast: Gnist
·
A
Övr. Hund Det var ironiskt menat. Men han tror faktiskt det :rofl: Se själva.. ;) Men ibland måste även små monster sova.. :idea:
Svar
5
· Visningar
911
Senast: Tora
·
Övr. Hund Min labrador har fruktansvärd klåda i sina öron. Troligen svamp. Har gjort rent öronen med "öronrens" (kommer inte på vad det heter) och...
Svar
18
· Visningar
6 698
Senast: Siritax
·
Övr. Hund Mina föräldrars hund (som jag också är engagerad i) fick tidigare i höstas (vintras?) ett fult sår vid/på sporren, ena frambenet. Heter...
Svar
14
· Visningar
7 186
Senast: Whirlie
·
E
Övr. Hund Hej! Funderar nu på att köpa mig en till hund som jag kan träna och tävla med i lydnad och ev. agility. Har nu en 8 årig wheaten tik...
2
Svar
28
· Visningar
7 294
Senast: LilleSkutt
·
Övr. Hund På VÅRAN (föräldrarnas)hund. Vi köpte honom som valp och jag ville såklart börja uppfostra honom direkt. Lära honom att inte dra i...
Svar
18
· Visningar
1 362
Senast: Ämelie
·
Övr. Hund Dock på grannen den här gången. Hon har slängt ut fläsksvålar i skogen precis vid tomtgränsen och även in på våran tomt. :eek: Såå...
Svar
6
· Visningar
773
Senast: Grana
·
Övr. Hund men jag blev lite förvånad i går kväll då vi såg sällskapsresan. Jycken låg och sov så gott i soffan bredvid mig när Stig-Helmer och...
Svar
12
· Visningar
1 389
Övr. Hund ...i temperament och hull? Jag LOVAR att detta är min sista kastreringstråd (tror jag:angel: )... God Jul!
Svar
12
· Visningar
1 293
Senast: ako
·
Övr. Hund Ska jag få min lilla hund att låta bli kattmaten i stallet och få henne att äta hundmaten hemma? Hon är bedrövlig. Finns det kattmat...
Svar
1
· Visningar
694
Senast: Annielee
·
Övr. Hund kan jag ge mina hundar rökt fårben? Hade fårfiol i går och benet blev ju kvar, undrar om jag kan ge det till mina hundar?
Svar
9
· Visningar
7 909
Senast: Grana
·
Övr. Hund Jag var in till veterinären med katten och passade då på att väga hunden. Det är en schäfer på nio månader och han väger 40 kg! :eek...
2 3
Svar
59
· Visningar
10 000
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Ska till My Dog mässan i trettonhelgen, och tar tåget dit troligtvis. Men HUR kommer jag till Svenska Mässan på lättast sätt? Om jag...
Svar
8
· Visningar
841
Senast: Mynta2
·
K
Övr. Hund Hej har en femårig schäffercolly. I går började hon gnälla sedan kissade på mattan och det var inte lite vi hade varit ute jättelänge...
Svar
5
· Visningar
1 607
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund till mitt hem vars största intresse är att våldgästa mina tikar... Odågan är en stor, översexuell, ouppfostrad hanhund som min kusin...
2
Svar
38
· Visningar
2 437
Senast: Websters girl
·
T
Övr. Hund Hej alla, jag är ny här, och heter Tess o har en Dobermann på 6 månader som heter Igor.. :) Nu till mitt lilla problem, eller ganska...
Svar
3
· Visningar
878
S
Övr. Hund Har en ny hund på gång och vill ha en relativt bruksavlad hund men har dålig koll på linjerna. Hunden jag funderar på är efter Ulk Vom...
2
Svar
26
· Visningar
3 866
Senast: LadySara
·
Övr. Hund Valpen har ju fått diagnosen panostit(växtvärk) och har ätit en tiodagarskur Rimadyl och var fortfarande halt så vetten skrev ut en...
Svar
1
· Visningar
1 065
Senast: syrran
·
A
Övr. Hund Vi har skaffat en hund, blandras Jämthund-Border Collie. Han är nu 14 månader, och han har tydligen bott i hundgård sina första sju...
Svar
2
· Visningar
2 066
Senast: Annika_38
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp