Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund min hund är förstoppad sen igår morgon/lunch.. han försöker bajsa men det kommer inget :( vad kan man göra åt saken hemma? när bör man...
Svar
17
· Visningar
41 658
Senast: Gnist
·
S
Övr. Hund Vet inte om man säger spenar på en hund, men ni fattar vad jag menar hoppas jag :smirk: Iaf är det dem som sitter högst upp, närmast...
Svar
6
· Visningar
7 086
Senast: Milosari
·
A
Övr. Hund Nu är min valp hemma :love: Han är full av bus och så söt! Här är en liten rolig film när han får ett av sina dampryck. Filmen blev...
Svar
4
· Visningar
755
Senast: Tiggertjejen
·
C
Övr. Hund Har skaffat schäfervalp, en hane, som jag haft i ca tre veckor nu. Han var smal när jag fick hem honom och jag skulle vilja ha lite mer...
Svar
10
· Visningar
5 049
Övr. Hund Nu är beslutet tagit..men nu måste jag ringa det där svåra samtalet..o beställa tid..till avlivning... Jag har kämpat med min...
Svar
7
· Visningar
1 211
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Är inte det en självklarhet? Jag bor ju mitt i stan, så för mej är det extra viktigt att plocka upp efter hundarna. Men det verkar ju...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 235
Senast: 90natta
·
Övr. Hund Ska äntligen flytta ihop med pojkvännen och vi är jätteglada. Han har sin 4-årige son varannan vecka och nu kommer exet med ultimatum...
2
Svar
36
· Visningar
2 532
Senast: Inte_Ung
·
Svar
1
· Visningar
586
Senast: goggoman
·
Övr. Hund Eftersom min Nemo har en ganska rolig egenskap som han gör när han blir glad så har vi filmat honom... Han vinkar, ser det ut som...
Svar
2
· Visningar
760
Senast: Ferrari
·
Övr. Hund En stund innan pappa åker iväg och jobbar..... :love: :bump: :love: :bump: :love: :bump:
Svar
2
· Visningar
744
Senast: martha
·
Övr. Hund Har fått en förfrågan om jag vill ta hand om en hund tills den blir såld. Är en unghund, och nuvarande ägaren har inte tiden att ta hand...
Svar
4
· Visningar
827
Senast: CA
·
Övr. Hund Jag tittade på Hundjobb på TV4 alldeles nyss. Det är i terapisyfte. Och där så var det Pyrrineérhundar som vaktade alpackor. Tror ni...
2
Svar
28
· Visningar
2 476
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Åkte på mig en urblåsning i morse. Men enligt min åsikt var det inte JAG som gjorde fel. Tar det från början, bor i lägenhet på landet...
2
Svar
27
· Visningar
2 509
Senast: simba_112
·
Övr. Hund Min springerhane som i övrigt älskar alla människor och gärna låter sig kramas av vem som helst AVSKYR en av mina bästa kompisar...
Svar
4
· Visningar
1 563
Senast: ako
·
Övr. Hund Hur kan man stoppa aveln på extrema renraser? Schäfrar som är så extremt låga i bak så dom inte kan gå normalt (men vinner dock...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
8 932
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Jag har två stycken Cavalier King Charles Spaniel killar som blir nio år till våren. Underbara hundar, som jag kunnat använda både till...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 731
Senast: Pysen
·
N
Övr. Hund Vi har köpt en blandrasvallp med bruksraser i, å jag undrar om det finns någon som kan tipsa mig om bra aktivitet till denna tik. Hon är...
Svar
4
· Visningar
797
Senast: Carolina
·
Övr. Hund Min hund är tråkig.. Jag fick en golden retriver av min moster då han inte fungerade till deras intressen.. Nå nu är det så med min...
Svar
6
· Visningar
926
Senast: lady_mike
·
Övr. Hund Upptäckte nyss att min terrier har massor av små ruvor på huvudet, något hon inte kan ha haft länge. Huden är irriterad och ruvorna...
Svar
3
· Visningar
1 502
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp