Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund och hittade en intressant titel på en bok; Den gamla hunden. Någon som har läst den ? Vad tyckte du? När jag hade en gammal häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 068
Senast: Charlottee
·
A
Övr. Hund Det vore kul och se om det fanns några andra med en blandras av Border Collie och Labrador. Det är ju en rätt vanlig blandning så det...
Svar
6
· Visningar
3 531
Senast: Websters girl
·
M
Övr. Hund Finns det någon här på buke som äger en islandshund? Jag skulle gärna vilja se liye bilder på dem och kasnke lite om just din hund...
Svar
18
· Visningar
3 162
Senast: Skatan
·
Övr. Hund Kunde inte bestämma mig för bara ett så la in båda två :rofl:
Svar
2
· Visningar
651
Senast: Alfakrulls
·
Övr. Hund Tappade mitt lilla nyförvärv i marken idag då jag skulle bära ner henne för några trappor.:cry: Det är en tioveckors ganska tung...
Svar
7
· Visningar
11 379
Senast: Pi Pi
·
C
Övr. Hund Farlig choklad Hundar tål kort och gott inte choklad. Det är det aktiva ämnet Teobromin i choklad som är syndaren. Det påverkar...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
8 533
Senast: PIRU
·
Hundträning Nån som klickar sin hund här? Går det bra/dåligt? Har ni gått kurs för det eller bara börjat själva?
Svar
14
· Visningar
1 130
T
Övr. Hund Måste den ske på dagen 12 veckor eller går det bra veckan efter dvs 13 veckor?
Svar
8
· Visningar
1 928
Senast: Harvester
·
Övr. Hund De engelska är jag främst ute efter då! Visa bilder! :) Tränar/tävlar ni något med era hundar?
Svar
2
· Visningar
679
Senast: nyponros
·
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,23498,00.html :eek:
2
Svar
22
· Visningar
2 359
Senast: Mynta2
·
Övr. Hund Vi har köpt en helt styckad gris av en bonde, och nu är pappa och brodern och hämtar den, de skulle ta med sig ev. ben som blev över...
2
Svar
25
· Visningar
6 495
Senast: martha
·
C
Övr. Hund Hittade den här länken ute på Internet; http://www.iamscruelty.com/ och förvånas över hur ett av marknadens ledande fodertillverkare...
Svar
17
· Visningar
1 614
Övr. Hund hur lång tid tar det? borde man inte få nån bekräftelse där det står att man är nya ägaren?
Svar
13
· Visningar
1 383
Senast: Tiggertjejen
·
W
Övr. Hund ... Jag tror Enzo har fått en liten ögoninfektion i vänster öga. Ska jag kontakta vet. eller ska jag prova med koksaltlösning först...
Svar
1
· Visningar
994
Senast: tott
·
Övr. Hund Nån som vet det? Har letat i mina försökringsvillkor, men hittar inget om det. Likaså, om jag bestämmer mig för att göra ett ingrepp...
Svar
3
· Visningar
2 924
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund ja, jag går i funderingar på att skaffa en whippet. jag har hittat en jättefin hane som är 4 månader hos en seriös uppfödare. han är ej...
2
Svar
30
· Visningar
2 301
T
Övr. Hund från Charlie, som har växt mycket på bara en vecka. Tiden går jättefort:love: Så nu önskar han alla buke hundar med tillhörande...
Svar
9
· Visningar
869
Senast: Tiggertjejen
·
Övr. Hund Först tänkte jag be om hjälp. Min hund har alltid varit mkt duktig på att apportera och hon älskar det. Men nu helt plötsligt har hon...
2
Svar
26
· Visningar
1 651
L
Övr. Hund Jag funderar på att skaffa en sheltie, och undrar lite vad som är normalt inköpspris, och om det är några särskilda saker man bör tänka...
Svar
15
· Visningar
4 123
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp