Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att förtydliga vad jag menade: Jag undrade mest av NYFIKENHET om det överhuvudtaget förekom att man lånade ut hundar på foder såsom hästar?
Nu var det här en rejäl avstickare från tråden, jag vet, och jag undrade egentligen bara för allmänbildnings skull om utlåning på foder liknande hästvärlden överhuvudtaget förekom.
Nej, det förekommer inte.
Att lämna ut en hund på foder innebär alltid att man ger upp äganderätten på den nämligen
Tror heller inte att någon omplacerar en hund bara för att man brutit benet. Allt går att lösa bara man vill.
Hejsan!
Var i samma situation som du för ett par år sedan med mina två schäfertikar som var 2 och 4 år gamla. Jag vet inte hur många slagsmål vi (min sambo och jag...) hade hemma under en period och hur många vändor det blev till veterinären innan vi blev tvungna att inse att något radikalt var tvungen att göras.
Två tikar skadar varandra ordentligt, ingen ger sig och jag tror, vis av egen erfarenhet, att "ledarskapsträning" är slöseri med tid när det har gått så långt som till slagsmål med blodvite....
Tyvärr var vi tvungna att göra oss av med ena hunden, och efter vad jag har förstått är det så det slutar i de allra flesta fall...
Lycka till!