Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Övr. Hund Jag är inte så bra på hundraser, men om jag ska försöka jämföra den så var den nog rättså lik en tollare, men den hade uppåtöron och var...
Svar
7
· Visningar
2 337
Senast: Caltha
·
P
Övr. Hund :love: . Tempar morgon o kväll o väntar i härdigt. Sängen är bäddad o magen växer ännu:) Någon som vill gissa på hur många det bor i...
Svar
6
· Visningar
734
Senast: Piavik
·
M
Övr. Hund jag har en leonberger men i går köpte vi en jackrussel terier men han juckar på min tik hjälp mig:confused:
Svar
5
· Visningar
742
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Ska vi flirta lite grann undrar Strumpan?? Kan vi väl tycker Cassandra.. Men Molly...stör inte.... Du luktar gott...
Svar
18
· Visningar
1 128
Senast: aldente
·
Övr. Hund Så nedrans jobbigt :( Ingen duns som betyder att Hugo lagt sig ner. Ingen skugga som följer mig från rum till rum. Inget glädjetjut...
Svar
17
· Visningar
1 194
Senast: Marie_C
·
M
Övr. Hund :confused: hjälp min hund juckar på allt o alla vad ska jag göra:confused:
Svar
1
· Visningar
732
Senast: martha
·
Övr. Hund jag hörde om en kille som hade liknande problem.. att hundarna blev som tokiga när någon ringde på.. och han gillrade en fälla, där...
Svar
12
· Visningar
1 012
Övr. Hund som rubriken lyder, har ni några tips på leksaker som är lätta å göra till vapar som är 13 v? så dom har nått å syssla med.. att ha...
Svar
4
· Visningar
960
Senast: Piavik
·
Övr. Hund Nu ska era vovvar agera top models i denna tråden, så in med era hundar iklädda deras finaste kläder, skor, smycken eller vad ni vill...
7 8 9
Svar
168
· Visningar
12 286
Senast: Nominous
·
D
Övr. Hund Här kommer ett par bilder på busen när han kämpar för att få med sig en rotvälta med vidhängande gran. Här står han och lyssnar...
Svar
5
· Visningar
1 076
Senast: dannilall
·
Övr. Hund vill höra lite åsiker om just hundutställningar bra vs dåligt dyrt? roligt vs tråkigt för och nackdelar osv.. så en trevlig...
Svar
7
· Visningar
1 016
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Han börjar bli stor nu. Idag blir han 10 månader gammal. Han är mitt i sin odrägligaste tonårsperiod, men relativt lätthanterlig ändå...
Svar
18
· Visningar
1 020
Senast: Bebben
·
A
Övr. Hund Brukar ni ha med era hundar på ridturer i skogen Jag har med syrrans hundar ibland och den ena, Zorro, älskar det verkligen. Det kan...
Svar
9
· Visningar
1 074
Senast: tuaphua
·
P
Övr. Hund även för våra fyrbenta vänner så finns det väl klappar under granen. Vad får din/dina hundar i julklapp i år` Min schäfer:love: får...
2
Svar
20
· Visningar
1 374
Senast: nevin
·
G
Övr. Hund själv har jag en jämte/hedehund,tik ca 9månader,samt en foxterrier/tyskjaktterrier tik på 3år.skulle vara kul å höra vad ni andra har...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 523
Senast: Trissla
·
Övr. Hund Sötingarna där :banana: :banana: :banana: :love:
Svar
10
· Visningar
926
Senast: Minerva
·
A
Övr. Hund Är det någon som vet om någon eller några sidor på nätet där man kan köpa hundsaker, så som halsband, koppel, leksaker osv.? :angel:
Svar
5
· Visningar
974
Senast: Piddemannen
·
Övr. Hund Ååh, är så frustrerad! Vet inte vad jag ska göra.. För att göra en lång historia kort: Jag flyttade hemifrån i början av...
Svar
4
· Visningar
681
Senast: syrran
·
Övr. Hund Förra året, samma månad som nu såg mina julkort på hundarna ut så här, och om det inte kommer bli snö snart så kommer årets...
Svar
14
· Visningar
1 423
Senast: Casper
·
H
Övr. Hund Hej! Hur lär man en omplaceringshanne på 1.5 år, att gå förbi andra hundar? Har tesat att försöka vara roligare än de andra hundarna...
Svar
5
· Visningar
1 011
Senast: FjantaZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp