Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Suttit och läst vissa ehm, hetsiga diskussioner här på hund om blandraser. Jag har en 7årig omplaceringstik som jag haft sen hon var...
Svar
3
· Visningar
880
Senast: Reykur
·
H
Övr. Hund Vad är det för sorts hund alltså i vilken kategori tillhör den? Någon som har en? Foton?
Svar
5
· Visningar
1 771
Senast: chickwheels
·
Hundträning Eftersom att agility är en sån sak som är omöjlig att filma när man pysslar med det själv får ni helt enkelt nöja er med filmer på min...
2
Svar
24
· Visningar
1 766
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Har precis flyttat till egen lägenhet med sambon och är så sjuuuukt hundsugen. Är uppvuxen med collies, har en sån abstinens de dagarna...
Svar
19
· Visningar
995
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Efter att jag gått och varit nervös i flera månader så var det idag dags för dagen D, och nu är det äntligen överstökat så att jag kan...
Svar
5
· Visningar
669
Senast: Yeah
·
Övr. Hund ÅÅh,jag har suttit halva förmiddagen och kikat i alla fotoalbum med mina gamla hundar. Jag grät,skrattade och kände helt plötsligt en...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 192
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund har jag aldrig sett förut - har ni?? http://www.nathaliespridepoedels.nl/home-eng.htm
2
Svar
21
· Visningar
3 700
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Valp blir vuxen, rasar i vikt och blir MAGER. Nu håller den fula ankungen på att bli en svan! Ca 12-13 veckor gammal: Ca 7...
Svar
18
· Visningar
1 508
Senast: Seabaz
·
V
Övr. Hund Hejsan! jag har en blandras hund (hane) som jag tänkt kastrera, vet någon hur mycker det kostar och är det riskfyllt? Någon som har...
Svar
10
· Visningar
1 080
Senast: Jolanta
·
Övr. Hund runt den 4de januari kommer tjejen som räddade min hund hit till borlänge från göteborg,och äntligen ska vi träffas!! :banana: :bump...
Svar
12
· Visningar
1 190
Senast: Iso
·
Övr. Hund Min finska lapphund. Glad busig snäll och underbar ;)
Svar
0
· Visningar
118
Senast: Nemo
·
I
Övr. Hund Min 12 kg tunga (stor - inte tjock), 4,5 år gamla dansk/svenska gårdshund satte tidigare i dag i sig över 3 hekto choklad, av allra...
Svar
16
· Visningar
2 509
Senast: Isa_79
·
Övr. Hund min hund har påbörjat behandling mot noskvalster? Kan någon svara på den frågan:bow: please
Svar
18
· Visningar
3 335
Senast: Aliide
·
D
Svar
5
· Visningar
890
Senast: goggoman
·
Övr. Hund kan nån ge mig ett råd. jag vet inte vad jag skall göra. för närvarande har jag två chinese cresteds som jag ställer ut. jag tycker det...
Svar
3
· Visningar
745
Senast: Nominous
·
Övr. Hund Om ni måste välja endast TRE kommandon att lära en hund, vilka tre väljer ni? För min del blir det 1. STANNA (iof kombinerad med...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 597
Senast: Minerva
·
S
Övr. Hund Min hund låg på golvet och drömde nyss, hälften av gångerna gnyr, gnäller och flåsar han, andra hälften ligger han bara och rycker. Igår...
Svar
12
· Visningar
1 712
Senast: mooews
·
V
Övr. Hund Bukefolk brukar vara påhittiga! Ge mig lite vackra tips på namn till en underbar liten schäfervalp som mina föräldrar köpt. De har så...
Svar
7
· Visningar
1 786
Senast: mooews
·
S
Övr. Hund :banana: Nu är det klart att vi skall ta över den hunden som vi har varit hundvakt åt vid några tillfällen, jag är så himlans...
Svar
7
· Visningar
871
Senast: savage
·
Övr. Hund finns det några sånna här? eller alternativt en ras som ska va långhårig men som är kortklippt.. :) ska klippa ner min gosse eftersom...
Svar
6
· Visningar
1 272

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp