Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund Kolla denna artikel, klicka här! Frågan lyder, för en sådan måste det vara om tråden ska få leva, är: Var ska man binda vovven och...
Svar
9
· Visningar
948
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Vad ger ni era hundar för foder? Vilket foder rekkommenderar ni? För/nackdelar med olika foder? :smirk:
2
Svar
25
· Visningar
2 768
Senast: Koppen
·
Övr. Hund Jag sitter på mitt jobb i Oslo och læser Aftenposten. Dær står det att taxiførare som enligt lag måste ta med blindledarhundar...
Svar
14
· Visningar
1 112
Senast: Websters girl
·
E
Övr. Hund Såg ingen sådan här tråd, så lägger in en :) Vad tyckte ni som var där? Jag var där på lördagen, första gången. Och jag är hel...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 328
Senast: lady_vip
·
A
Övr. Hund Hej allihop jag har en moralisk fråga som jag skulle vilja ha lite ideer för Jag och samboh jobbar heltid och har två hundar. vi...
Svar
17
· Visningar
2 063
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Hej! Satt o tittade på det programmet nu för första gången på tv4+ som börjar kl 8. Idag handlade det om blandannat aggresiva hundar...
Svar
19
· Visningar
1 517
Övr. Hund hur grava problem måste hunden ha? misstänker att våran hund har problem eftersom han luktar väldigt mycket där bak, påminner om...
2
Svar
20
· Visningar
92 455
Senast: Nominous
·
Övr. Hund Hur gör ni om ni tar in en kattunge till era hundar, gör ni som jag, tar kattungen i handen först så att dom får titta vad jag har och...
Svar
1
· Visningar
671
Senast: Carisma72
·
Övr. Hund Om man har ett kennelnamn och har fött upp massor av hundar, får man då föda upp blandraser och oregistrerade hundar av andra raser...
Svar
4
· Visningar
785
Senast: Gnist
·
P
Övr. Hund :love: Med tolv dagar + eller - någon dag kvar ser magen ut så här Uppsvälld anka:rofl: :bump: vilken dag brukar ni börja...
Svar
2
· Visningar
681
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Någon här som har erfarenhet kring detta? Att jaga/spåra vildsvin med hund? Vi har så oerhört mycket vildsvin där vi bor, och hunden...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 176
P
Hundträning Finns det några i Kalmar eller dess närhet som skulle vilja träna apportering, spår eller lydnad ihop?
Svar
3
· Visningar
962
Senast: Casper
·
Övr. Hund ...Nemi!! Den här lilla godingen flyttade hem till oss idag :love: Hon fann sig snabbt tillrätta i Ladys Bia, hon får passa på så...
Svar
18
· Visningar
1 099
S
Övr. Hund Min hund är sjuk, det är inte vilken hund som helst... Det är min första hund som jag haft i min ägo sedan jag var nio år gammal. Nu är...
Svar
7
· Visningar
948
Senast: Chappe_
·
Övr. Hund Är hon inte sötast!? :angel: :love: Ja, hon har underbett. Hon har även navelbrock men jag älskar henne ändå! :love: Fina...
Svar
6
· Visningar
765
Senast: Fragile
·
P
Övr. Hund Hur aktiverar ni era hundar och hur mycket? Har ni något speciellt schema som ni går efter? Ungefär hur många promenader går ni per dag...
Svar
10
· Visningar
1 693
Senast: Naggur
·
Övr. Hund Jag vet att det finns miljoner trådar om foder, men jag gör en ny iaf. Lite fakta om vovven: En 4 år gammal BC hane, med väldigt...
Svar
6
· Visningar
830
Senast: Leola
·
Övr. Hund Hej! Jag skriver en artikel för en skoltidning, där jag undersöker kring myten om den amerikanska pitbull terriern som en blodtörstig...
Svar
8
· Visningar
1 028
Övr. Hund Nilla växer så det knakar! Hon blir 21 v på onsdag och väger hela 18,5 kg! Hon har bytt ut nästan alla tänder och börjar så sakta bli...
2
Svar
25
· Visningar
1 805
Senast: mikkiZ
·
Övr. Hund Jag vet att SKK har ett kalendarium för årets utställningar, men är det både officiella och inofficiella utställningar de visar? Det...
Svar
4
· Visningar
891
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp