Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Man är borta från lördag fm, till söndag natt och kommer hem till detta :eek: På den korta tiden har de små öppnat...
2
Svar
23
· Visningar
1 895
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Berätta allt om era rottisar. Lägg gärna in bilder. Har själv fått en liten valp på fem månader och det är min första rottis och...
Svar
2
· Visningar
631
Senast: et_flickan
·
N
Övr. Hund Är sedan 3månader tilsammans med sambon ägare av en Siberian Husky valp, nu 5månader gammal. http://hem.bredband.net/sunshadow/Daemon/...
Svar
9
· Visningar
1 151
Senast: Nozer
·
D
Övr. Hund Jag undrar om en hundar slutar löppa när de blir äldre?
Svar
1
· Visningar
577
Senast: KickiH
·
Övr. Hund ...är tydligen poppis att använda till hundutställning. Det är FYRA inoff. där: 3/2, 17/2, 3/3 och 24/3. Ska nog ta mig dit på...
Svar
3
· Visningar
846
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Här kommer bilder på Rottisvalpen vi hämtade igår. Hon är så underbar, har ett jätte trevligt temperament. Väldigt envis :p Ehh...Ja...
Svar
3
· Visningar
722
Senast: et_flickan
·
Övr. Hund Var väl nästan bara jag som skulle ställa idag men nu hr jag iaf kommit hem. Resultatet blev junkl 1 junkk 3 hp. Är supernöjd med min...
Svar
18
· Visningar
1 119
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Vad göra med en rätt stor hund som reser sig mot en när hon är glad?:crazy: Har försökt ta tag i henne fleeeeeeeera gånger och...
Svar
4
· Visningar
1 221
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Jag har lagt handpenning hos en uppfödare men hur fasen väljer man valp. Alla valpar är underbara. Ingen verkar fel på något sätt. En...
Svar
12
· Visningar
5 085
Övr. Hund Tog lite bilder på vovven när vi bla va ute och gick och tränade lite granna!! Så här blev dem!! Hopp Hopp...
Svar
5
· Visningar
726
Senast: Minerva
·
Övr. Hund ibland. Våran hund 12 v, brukar ibland hoppa upp mot ansiktet för att ta tag om näsan. Framförallt om hon är på lek humör. Biter i...
2
Svar
21
· Visningar
3 395
Övr. Hund Vad är det som gör hos vissa hundar att de vill flyga på andra hundar även om de andra "inte gör något". (jag vet att hundar har ett...
Svar
2
· Visningar
730
Senast: Milosari
·
J
Övr. Hund Vi var till fäbon igår och på "gården" har vi haft fåren gåendes hela sommaren och hösten men dom har nu flyttat. var ut i lillskogen...
Svar
2
· Visningar
692
Senast: jump_
·
Övr. Hund Någon här som har (långhårig) collie? :)
5 6 7
Svar
132
· Visningar
8 455
Senast: Solis
·
H
Övr. Hund hejsan alla. jag är ny här på hund. har en underbar wachtelkille på 8 månader. jag har valt att ge honom doggy. men när man säger...
Svar
15
· Visningar
1 461
Senast: Gumman
·
A
Övr. Hund Nån som har tips på en lite mindre bil men som man ändå får plats med en hund i schäferstorlek i bagaget? ;) jag behöver byta bil så...
2
Svar
32
· Visningar
4 303
Senast: Aliide
·
Hundträning Läste en ledare i en av landets hundtidningar. Där beskriver chefredaktören att det minsann går att lära gamla hundar att sitta...
Svar
1
· Visningar
1 344
Senast: Novelette
·
M
Övr. Hund lånade syrrans kamera idag. så nu har jag äntligen lite nya bilder på min älskling. så, så ser min lille Tjabo ut :)
Svar
8
· Visningar
831
Senast: mooews
·
Övr. Hund Tänkte vi kunde ha en tråd med vilken ring och ungefärlig tid som Bukisar ska upp i ringen! :idea: :idea: Så att man kan lägga upp...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 694
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp