Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hur länge får man "förvara" hund i bilen - utan tillsyn? Gick för en stund sedan förbi en bil på parkeringen i vårt område när två...
2 3
Svar
57
· Visningar
15 049
E
Övr. Hund Är alltid runt på nätet och kollar. Hittade då dessa två filmer...
Svar
16
· Visningar
1 253
Senast: Anna_Lillen
·
Hundträning hur går man tillväga om man vill göra det? bara ytliga funderingar, än så länge :)
Svar
4
· Visningar
4 539
Senast: cili
·
Övr. Hund Önskar förslag på schäferkennel i Halland/Skåne med omnejd. Planerar att köpa valp i februari/mars och vill ha förslag på kennlar med...
2
Svar
29
· Visningar
6 566
Senast: Bismark
·
Övr. Hund Jag tillkännager nu högtidligen för den breda allmänheten...
Svar
19
· Visningar
1 201
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Jag har blivit helt galen i papillons! :love: Min högsta dröm är att köpa en, när jag har råd och känner att jag har mer tid. Ni...
2
Svar
30
· Visningar
2 856
Senast: Bismark
·
Övr. Hund japp,nu ska han kastreras! i morrn kl 9 försvinner dom..:devil: nää,usch vad matte är nervös nu,tänk så klarar han inte...
Svar
16
· Visningar
986
Senast: Fibusen
·
R
Övr. Hund Kan någon förklara för en oerfaren vad skillnaden är mellan: * Mentaltest * Mentalbeskrivning * Korning
Svar
1
· Visningar
654
Senast: Dorro
·
Övr. Hund Min underbara rottis, på bilden 9 veckor
Svar
0
· Visningar
123
Senast: Bansan
·
Övr. Hund Nån som vet vart man kan gå ett MH i småland, helst runt Värnamo, eller i närheten av småland iaf? Och måste man vara medlem i klubben...
Svar
9
· Visningar
861
Senast: linafina
·
Z
Övr. Hund Har för några veckor sedan börjat plugga till jägarexamen. Har dock inte varit där de två senaste veckorna pga att jag rök ihop rätt...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
8 154
Senast: villi
·
Övr. Hund min kompis har en tik som nu är 5 månader, en flatcoated retriver. hon är fortfarande väldigt väldigt tanig och valpig i kroppen (mer...
Svar
12
· Visningar
2 378
Senast: squarepants
·
Övr. Hund Liten Gnist med make och tre av jyckarna ner till Stockholm.. :eek: :eek: Tyresö, närmare bestämt, då min syster bor där och det...
Svar
8
· Visningar
736
Senast: persson
·
Övr. Hund Jag vet inte om man får lov att lägga upp en sån här tråd men jag provar, annars får ni ta bort den. Jag skulle vilja se olika...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 765
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Har sen ung ett halvår tillbaka bestämt mig för att en Pinscher är det jag ska ha nästa år. :love: Nu vill jag veta om det är någon...
Svar
6
· Visningar
3 119
Senast: Movitz
·
Övr. Hund suck, suck och åter suck. är det tillåtet för en brukshundklubb att utestänga grupper av medlemmar från vissa av sina föreläsningar? jag...
Svar
18
· Visningar
1 207
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Var hos min kille i helgen. Hans mamma har en jätte fin cocker spaniel (stavas dom så) valp. Vet ej hur gammal den är. Jag blev otroligt...
Svar
5
· Visningar
1 446
Senast: et_flickan
·
Övr. Hund har börjat fundera på vad för ras jag vill ha efter gammeltiken som är 8år. förhoppningsvis är det några år kvar men ändå! min "krav"...
2
Svar
28
· Visningar
1 884
Senast: Varmblod90
·
E
Övr. Hund Hej funderar på att åka till Danmark i sommar för att kolla på ponny Vm i körning. Men jag vill ta med mig vovven. Hur går man till...
Svar
17
· Visningar
1 171
Senast: KickiH
·
P
Övr. Hund Hej Jag undrar om någon vet vad som gäller vid brukstävlingar om man kastrera sin hane? Man måste ju ha en hund som är godkänd vid...
Svar
1
· Visningar
889
Senast: Duvan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp