Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Får ju, som ni väl inte undgått, hem en liten cockertjej om en vecka. Har planerat så bra på alla sät så att homn inte ska behöva vara...
Svar
13
· Visningar
8 936
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Kollade på "Mannen som talar med hundar" idag. Såg bara sista kvarten när han skulle hjälpa paret med deras sennen hund som var "besatt"...
2
Svar
21
· Visningar
1 775
Senast: MrsScabtree
·
F
Övr. Hund Måste fråga. Hur gör ni jobbar eller pluggar heltid med era hundar? Fick höra att det är hellt orimligt att ha hund och jobba heltid...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 980
Senast: IrishDraft
·
Övr. Hund Hur gör ni med större hundraser när ni skaffar fler än en hund? Vad har ni för bil och vad har ni för hundar? Hur har ni löst det...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 010
Senast: linafina
·
Övr. Hund Jag själv är "emot" blandraser. Men en vän och jag diskuterade idag hybrider, (ormar) och kom på ganska lätt in på hundar i våra...
Svar
4
· Visningar
685
Senast: Sol
·
Övr. Hund Jag måste bara vråla ut min frustration över ägaren till amrisen jag är dagmatte åt. Hon har nu betäckt sin syster amris med sin hane...
Svar
10
· Visningar
1 579
Senast: Pi Pi
·
N
Övr. Hund Har aldrig varit någon storätare. Har alltid fått mat morgon och kväll. Nu står maten kvar länge................ Är det dags för att...
Svar
1
· Visningar
653
Senast: conrad
·
G
Övr. Hund Någon som har en vallhund och använder den till att just valla? Är hemskt imponerad av dessa hundar. Verkar otroligt roligt! Skulle...
Svar
5
· Visningar
767
Senast: goggoman
·
Övr. Hund berätta era erfarenheter om kastering av hanhund.. komplikationer,vad som hände efter,vilken skillnad det vart på hunden m.m...
Svar
16
· Visningar
1 184
Senast: Sony
·
Övr. Hund I dag träffade min hund en djurkomunikatör. "Jag har varit orolig av mig den senaste tiden, ett nytt ställe. Jag vet inte riktigt...
Svar
4
· Visningar
874
Senast: Reykur
·
N
Övr. Hund min lilla dvärgpinscher på 5,5 år började igår att klia sig i ansiktet. han är lite överkänslig mot en del foder och han har lätt...
Svar
4
· Visningar
2 163
Senast: cili
·
H
Övr. Hund Ska eventuellt köpa en 1-årig pudelhane. Han har det inte så bra hos sin nuvarande ägare då hon inte riktigt är i "balans". Jag har haft...
Svar
12
· Visningar
4 605
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Bilder Tagna igår: Unni sitter fint i skogen Åhå så fin hon är!! :love: Bilder Tagna Idag!! Full fart...
Svar
6
· Visningar
1 008
Senast: RealRelation
·
Övr. Hund Blev både nöjd och väldigt missnöjd. Greyhounden imponerade stort både på mig och publiken idag i BIS-finalen för veteraner där han...
Svar
10
· Visningar
951
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Han är jättedeppig när han måste ha tratten på sig. När vi går ut måste tratten av annars kan han varken kissa eller göra nr 2 :smirk...
Svar
13
· Visningar
956
Senast: Sablar22
·
Övr. Hund Två år har det gått nu sedan du försvann från oss. Två hela långa år sedan du sa adjö. Lämnade oss i sorg och tårar, men med de...
Svar
1
· Visningar
675
Senast: Alfakrulls
·
K
Övr. Hund Hej!! Jag planerar att köpa en gråhundsvalp till våren och är i full färd med att hitta en bra uppfödare. Om ni vet någon...
Svar
1
· Visningar
694
Senast: islands_lover
·
N
Övr. Hund mi som har kräsna småhundar som har svårt att hålla hullet, vad äter era vovvar? är ute efter ett foder med HÖGT näringsvärde och...
Svar
11
· Visningar
2 138
Senast: Bismark
·
K
Övr. Hund Hej!! Jag undrar hur mkt tid man måste ängna till valpen? Hur länge ska man ta ledigte från jobbet och när ungefär kan man börja...
Svar
3
· Visningar
949
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Japp, det finns folk och det finns folk. Var ute och gick med Nikita i torsdags och ser då en tant gå en bit bort med sin hund...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 712
Senast: Lycanthrope
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp