Tvåfärgade pudlar...

Sv: Tvåfärgade pudlar...

Att hundarna inte är reggade i SKK borde ge ett tips om att man köper något som räknas som blandras. Det märkliga är inte hur folk kan ta betalt - det märkliga är hur folk kan betala :crazy:

Är det inte möjligt att de reggas hos någon annan organisation än SKK? I kattvärlden är det väldigt vanligt att uppfödare i Sverige väljer att tillhöra organisationer i tex. USA.

Sv: Tvåfärgade pudlar...

Är det inte möjligt att de reggas hos någon annan organisation än SKK? I kattvärlden är det väldigt vanligt att uppfödare i Sverige väljer att tillhöra organisationer i tex. USA.

Föräldradjuren kan naturligtvis vara reggade någon annanstans, men det är isåfall inget som annonsören upplyser om. Det borde ju vara av intresse om man ska sälja dem som renrasiga.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
806
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 086
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 964
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 225
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka