Tvåfärgade pudlar...

Sv: Tvåfärgade pudlar...

Att hundarna inte är reggade i SKK borde ge ett tips om att man köper något som räknas som blandras. Det märkliga är inte hur folk kan ta betalt - det märkliga är hur folk kan betala :crazy:

Är det inte möjligt att de reggas hos någon annan organisation än SKK? I kattvärlden är det väldigt vanligt att uppfödare i Sverige väljer att tillhöra organisationer i tex. USA.
 
Sv: Tvåfärgade pudlar...

Är det inte möjligt att de reggas hos någon annan organisation än SKK? I kattvärlden är det väldigt vanligt att uppfödare i Sverige väljer att tillhöra organisationer i tex. USA.

Föräldradjuren kan naturligtvis vara reggade någon annanstans, men det är isåfall inget som annonsören upplyser om. Det borde ju vara av intresse om man ska sälja dem som renrasiga.
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 244
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 652
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 024
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 858
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp