Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund En av våra tikar har fått 2 mystiska anfall som vi inte vet vad dem beror på 1:a anfallet: pappa sa att hon krummade rygg... Pappa...
Svar
10
· Visningar
1 538
Senast: Pi Pi
·
R
Övr. Hund En avlägsen bekant har skaffat sej en hundvalp, en blandning rottweiler/schäfer/labrador. Valpen är nu ca 3,5 mån och dom är så ELAKA...
2
Svar
22
· Visningar
1 730
Senast: Grana
·
Övr. Hund är lite nyfiken på vad ni gör med era hundar och varför så skriv gärna vad ni har för hund(ras) vilken grupp den tillhör( sällskap...
Svar
17
· Visningar
1 149
Senast: Kilauea
·
P
Övr. Hund Min tik fick valpar i maj dom är dryga 7 månader idag då. En av hanarna vill inte resa sina öron o detta oroar ägaren. någon som vet...
Svar
3
· Visningar
2 548
Senast: LadySara
·
Övr. Hund Happ, imorgon ska gammelgubben lägga sig under sprutan och sova en stund medan tandläkaren tar bort all tandsten..och jag är...
Svar
8
· Visningar
946
Senast: MrsScabtree
·
L
Övr. Hund Släppte ut min hund nu i trädgården så hon skulle kissa. Kastade lite pinnar och busade lite.. Sen ser jag hur hon snabbt som tusan drar...
Svar
11
· Visningar
1 364
Senast: Ishtar
·
E
Övr. Hund Har länge planerat att skaffa hund, och jag är snart 17år. Problemet är att jag inte vet vilken hundras som skulle passa mig! Jag ska...
Svar
8
· Visningar
1 166
Senast: Varmblod90
·
F
Övr. Hund Jag bli sååå ledsen när jag ser hur folk korsar oh har sig med desa hundar. Fick nu se en annons på blanding mellan siberian husky och...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
11 679
Senast: RealRelation
·
Övr. Hund och om fallet är så, så lär mitt liv te sig helt annorlunda... Någon som lever med detta och ändå har djur? Jag har ju några...
2
Svar
29
· Visningar
2 484
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund Våran 16 veckors valp "vill inte" bli rumsren.. Vi bor i lägenhet bredvid skogen, vi är alltid i vardagsrummet(tv,dator,säng), äter...
Svar
10
· Visningar
3 475
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Ni får ursäkta mitt frenetiska trådskapande. Min lilla 7månades goldenvalp är en hejare på att smita. Han brukar få vara lös ute på...
2
Svar
22
· Visningar
2 077
Senast: flugskit
·
P
Övr. Hund Hur mkt väger en cockervalp vid födslen cirka?Någon som vet på ett cirka...
Svar
13
· Visningar
1 386
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Hej! Jag undrar om det är någon här som har en renrasig american pitbullterrier. Ni får mer än gärna berätta om dem och ännu mer...
2
Svar
22
· Visningar
3 396
Senast: Naggur
·
Övr. Hund Känner mej helt ur gängorna. Har haft en världens jobbig vecka och inte alls haft den tiden att lägga ner på hunden min som jag velat...
Svar
8
· Visningar
878
Senast: Miiip
·
Övr. Hund Min vovva har gjort nått test som det står om på SKK hunddata under hennes namn undrar vad det är.:confused: Nån duktig människa som...
Svar
9
· Visningar
900
Senast: pewa
·
N
Övr. Hund Börjar tröttna på de områden som man känner till (i stort sett bara Björnö naturreservat), så tar tacksamt emot tips på vart man kan ut...
Svar
2
· Visningar
877
Senast: Miiip
·
D
Övr. Hund Här kommer ett nytaget foto av min goding tillsammans med di små.
Svar
3
· Visningar
789
Senast: dannilall
·
Övr. Hund Får man ta in hundar till Island??
Svar
1
· Visningar
585
Senast: villi
·
Övr. Hund nu är vår aussiehane korad och har sin första kull planerad :D länk till stor bild
Svar
9
· Visningar
973
Senast: cili
·
Övr. Hund :banana: :banana: :banana: De växer så det knakar de små liven :eek: :D :love:
2 3
Svar
44
· Visningar
3 872
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp