Vi har köpt en valp!!!

Sv: Vi har köpt en valp!!!

Vad roligt! och vilken sötnos! :love: Vill förståss se fler bilder när hon kommit hem :D

/Ämelie- som väntar på att hennes valp ska bli tillräckligt stor för att kunna komma hem :love:
 
Sv: Vi har köpt en valp!!!

Tycker att om hon har påvisat hörselnedsättning så borde ni göra ett hörseltest på henne ...

Träna teckenspråk / vanligt språk med henne...

Skoj att ni får hemme idag, lycka till..
 
Sv: Vi har köpt en valp!!!

Nu är vi hemma:love: Bilresan gick jättebra. Här hemma har hon kikat runt i varje vrå, sedan åt hon välling, efter det kissade och bajsade hon ute:bow: Nu har hon däckat i husses famn!
hund039-1.jpg
 
Sv: Vi har köpt en valp!!!

Oj oj... Jag kan knappt slita mig från min lilla tös:angel: Natten har varit lugn, jag sov på nedervåningen på en madrass med henne. Hoppsan! Nu behöver hon gå ut...:banana:
 
Sv: Vi har köpt en valp!!!

hehe :) passa på att njuta av valptiden! kom ihåg att ta mycket kort och filma massor! :D
 
Sv: Vi har köpt en valp!!!

Var har ni köpt henne?
Har en dallis själv från kennel T-cart, skåne.
Inte helt så häst kär som jag hade hoppats, min förra dallis var "bättre" i stallet ;)
Men men man kan inte få allt här i världen och dom är ju olika individer allihopa.
 
Sv: Vi har köpt en valp!!!

Ekryda kennel i Lidköping kommer vår lilla tös ifrån:) Jag har ju inga egna hästar kvar så Judith måste ju inte fungera som min förra Dalmatiner som alltid följde mig, men visst vore en bonus om hon blir en riktig "häst-hund" eftersom jag rider hos mina vänner;)
Ha en trevlig fredagkväll:banana:
 
Sv: Vi har köpt en valp!!!

Vad härligt med en liten dallis valp... Har själv två stycken, en hane på 7 år och en tik på dryga 2 år. Dalmatiner är verkligen härliga hundar!!
 
Sv: Vi har köpt en valp!!!

Gud va söt hon va! :) Jag tycks aldrig se någon som äger en dalamtin, har bara sett en dalmatin på 2 år! :crazy:
 
Sv: Vi har köpt en valp!!!

Jisses vad tiden går fort nu... Nu är judith 13 veckor:)
det går alla tiders med henne, hon är rumsren och lyssnar riktigt bra när vi säger till henne... Just nu är hon med mig på jobbet:angel:

Här finns många Dalmatinerälskare... kika gärna in:banana:
http://dalmatiner.forum24.se/
 

Liknande trådar

  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
21 403
Senast: Gunnar
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 157
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
12 258
Senast: MML
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp