Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Tiden går så fort Rottweiler tik 7 mån 32 kg 55 manken Snäll lättlärd lydig. Allt fumgerar kanon bra...
Svar
6
· Visningar
747
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Vill bara visa lite bilder på nykomlingen Aiko som vi har haft snart 1 månad, Han är 15 veckor snart och är av rasen BorderCollie. På...
Svar
12
· Visningar
903
Senast: Linduzz
·
K
Övr. Hund På bruks-SM i Borlänge köpte jag påsar med laxgodis, som hundarna var alldeles tokiga i. De hade även laxfoder och pemikan i samma...
Svar
3
· Visningar
1 376
Senast: Kicki_J
·
Övr. Hund Jag och sambon har redan nu börjat prata om vad nästa hund ska bli för ras. Vi har ju nu en valp, korsning amstaff/amstaff-apbt, och...
Svar
18
· Visningar
1 340
Senast: Fragile
·
I
Övr. Hund HJÄLP! Bortsprungen hund (Tik)... :confused: :confused: Lördagen den 25 mars 2006 sprang våran hund (blandras Pappilon/Chihuahua...
Svar
4
· Visningar
1 479
Senast: Izzonila
·
Z
Övr. Hund Hej. Har en flat tik på snart 10 månader som jag har problem med när hon ska vara ensam hemma. Detta gäller inga långa stunder utan...
Svar
4
· Visningar
832
Senast: IrishDraft
·
Övr. Hund Vad skall jag göra? Mina hundar är med mig i stallet varje dag, när jag är ute och går en timme på morgonen är dom med mig. Gör sina...
Svar
3
· Visningar
818
Senast: Coop
·
L
Övr. Hund Ska börja avla med min jack russell. Vill ha råd av uppfödare som vet vad som är bäst för hunden. Vilken ålder är bäst att börja avla...
Svar
7
· Visningar
943
Senast: Lucia
·
Övr. Hund Jag har haft lite mailkontakt med en person på brukshundklubben, berättat lite om hundens bravader och om sättet han har och efter lite...
Svar
7
· Visningar
861
Senast: Krasux
·
Övr. Hund Eftersom dottern är expert på att kasta runt massa leksaker så tänkte jag försöka lära Balto att städa upp efter henne. Men hur gör...
Svar
9
· Visningar
1 408
Senast: Meibla
·
Övr. Hund inför valparna som beräknat ska födas i mars om löpet kommer som det ska (läääängtaaaaar) så är jag lite överdirvet valpsjuk så jag var...
Svar
1
· Visningar
656
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Jag har fått i uppdrag att börja "träna" en kompis hund. Grejen är att den här hunden är totalt sönderstressad, understimulerad och...
Svar
10
· Visningar
921
Senast: Raven_
·
Övr. Hund Kolla som det ser ut i min säng när jag gått upp. De sover alltså på varandra. Jag tror mina hundar vill ha en våningssäng.;) Varmt...
Svar
2
· Visningar
784
Senast: Snuffsan
·
Övr. Hund japp var iväg ikväll å tittade på valp... samma uppfödare som på vår andra schäfer. dom ringde å tjatade att dom hade en kvar som vi...
Svar
10
· Visningar
958
Senast: LadySara
·
K
Övr. Hund Hej! Jag ska köpa en valp till våren, men jag vet inte riktigt om jag vill ha en hane eller tik? Vad tycker ni är för och...
Svar
8
· Visningar
1 336
Senast: Gnist
·
Övr. Hund :banana: :bump: :banana: :bump: Och valparna är nu 9 dagar och blir bara sötare och mysigare för var dag som går...
Svar
14
· Visningar
892
Senast: pralin
·
P
Övr. Hund Jag tog kontakt med en uppfödare via mail för en vecka sedan, hon ville ha kontakt via mail eftersom hon var svår att få tag på...
Svar
12
· Visningar
1 601
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Ska beställa en sele till min 9-månaders rottis, som ska passa henne även när hon växt till sig lite till... Men jag har inte riktigt...
Svar
2
· Visningar
1 600
E
Övr. Hund Vi har fått tillökning i ladugårn!!! kalven är nu 1 dygn och bilderna togs idag på em. Kan ju till lägga att Calima är nu 6 månader o...
Svar
5
· Visningar
769
Senast: Elwira
·
W
Övr. Hund Nu har Enzo fällt i gott och väl över 4 veckor... Är inte det lite väl länge? Det är inte lite han tappar heller...
Svar
8
· Visningar
1 033
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp