Sv: VARNING för Choklad!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu tycker jag att du låter lite lat, att köpa leversnittar samtidigt som du köper din choklad är inte särskilt svårt å kväver inte direkt någon planering. Men vill du hellre ge din hund något giftigt än att lägga lite tid på det så är ju dety självklart ditt val, tycker bara det låter som att du inte bryr dig särskilt mycket.
Nu tror jag bara att dom är dum-envisa för dom kanske det är bättre att ge hunden choklad än att erkänna att dom gör fel eller hur!?
Synd att dom inte kan använda sig av goda tips.
Ja här bryr man sig om sina hundar märker jag :smirk:
Jo då men jag blir inte dumt troende på allt skit som står om allt.
Alla som ger sina hundar skitfoder i alla dess torrfoder sorter tycker jag mer synd om mina får iaf ett av dom vettigaste foder som finns o tillgå´.
Att choklad är livsfarligt för hundar är knappast ngt skitsnack , tror du det så är du okunnigare än vad jag trodde.
Men visst är det en dosfråga, vi hade en vorsteh som satte i sig en ask alladin, det är dock mest fyllning o inte så mkt ren choklad, gick bra men inget att rekomendera.
PL
Är det inte så att det nödvändigtvis inte måste slå till en gång? medan det en annan gång, kanske tom med mindre mängd, kan gå riktigt illa? på samma hund liksom.. så man kan inte bara anta att för att tex pirus hundar klarat det hittils, så kommer de aldrig reager på det?
varför ge choklad till djur överhuvudtaget?!dels är det farligt o dels är det ju sååå gott att man hellre äter det själv:P