Kan man vara sötare??

Sv: Kan man vara sötare??

Jag tror att det är 7 +katt och mamma, men kan ju ha fel.

/Tigger som för tillfället vill ha alla valpar hon ser:love:
 
Sv: Kan man vara sötare??

Det blev 7 fina valpar.
Vikterna låg mellan 470 & 500 gram, så de är av bra storlek. Knubbiga och välmående :D :bump: :D
 
Sv: Kan man vara sötare??

Dag2_7.jpg


Dag2_3.jpg


Dag2_4.jpg


Knubbisarna mår gott :D
 
Sv: Kan man vara sötare??

Den skrynkliga på mittenbilden:love:

Vänta du bara, när valpsjukan brister ut på buke, och alla
skaffar jämtar så är det ditt fel:devil::D
 
Sv: Kan man vara sötare??

Inget ont om mina medbukefalister, men 99,9 % av dem ska inte ha en jämte :cool:



:devil: :rofl: :D
 
Sv: Kan man vara sötare??

Inget ont om mina medbukefalister, men 99,9 % av dem ska inte ha en jämte :cool:



:devil: :rofl: :D

Instämmer i de påståendet!


Men det är riktigt söta knubbisar du visar oss Gnist :D

(snacka man längtar till man "blir med valp"!!!)
 
Sv: Kan man vara sötare??

Jag har aldrig sett en jämtvalp. Och i vanliga fall är ju inte valpar så söta första veckan, men dessa är verkligen söta. De har liksom drag av en hund från början, och inte av nån klump av något slag :D
 
Sv: Kan man vara sötare??

Äsch, min vovve jagar ju utan att vara jakthund så en till kan inte skada :angel: :D .....Nä, skulle aldrig skaffa riktig jakthund, men söta är de!! :love: :love:
 
Sv: Kan man vara sötare??

Jag har aldrig sett en jämtvalp. Och i vanliga fall är ju inte valpar så söta första veckan, men dessa är verkligen söta. De har liksom drag av en hund från början, och inte av nån klump av något slag :D

Instämmer! De är himla tötapöta!
 
Sv: Kan man vara sötare??

Smått ovesäntligt i den här tråden, då jag inte har lagt ut tråden i det syftet..
Jag vill bara dela med mig av sötnosarna, som vilken vanlig hundägare som helst.
Hundarna är bra jakthundar, med bra stam och båda är hälsoundersökta mer än vad som krävs egentligen.
 
Sv: Kan man vara sötare??

Oj, ursäkta!

Ville bara veta, vad har han för meriter etc.
Har själv en jämthund.
 
Sv: Kan man vara sötare??

Har ingen lust att få tråden slängd av moderator som reklam för valparna bara ;)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 466
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har...
2 3
Svar
44
· Visningar
945
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 385
Senast: Troll
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp