Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Någon som har erfarenhet av det och kan berätta lite? Var hos veterinären i dag och fick reda på att min 16 veckors valp troligtvis...
Svar
8
· Visningar
6 282
Senast: Harvester
·
F
Övr. Hund Någon som vet detta?? Fick min röntgenresultat igår B-C på höfter och ua på armbågar... Min hund förröntgades vid 6 mån med ua...
Svar
15
· Visningar
1 122
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Har de vaknat igen av värmen eller? Trodde de försvann i samband med den lilla kylan som var här för några veckor sedan då de va snö 6...
Svar
4
· Visningar
666
Senast: nidron
·
F
Övr. Hund Har ni sett den här? Vet inte om den varit uppe förut. Tyckte den var lite mys...
Svar
2
· Visningar
662
Senast: LillMumlan
·
B
Övr. Hund Min 9-veckors valp är inte som andra. Bäbisar brukar ju vara helt okontaktbara då de sover. Den här lilla killen sover alltid med ett...
Svar
5
· Visningar
1 167
Senast: Garpen
·
Övr. Hund ska gå kurs måste ha pappaer på att han är han!, min hund är registerad i jordbruksverket, men vad ska man ha för papper med sig som...
Svar
10
· Visningar
1 115
Senast: saffran
·
M
Övr. Hund utan försäkring och sina vaccinationer.:devil: .det kostar mer än det smakar.:eek: . jag gjorde det misstaget.. på sjukdom är 20 dag...
Svar
4
· Visningar
856
Senast: Hyacinth
·
A
Övr. Hund Jag och en kompis ska antagligen skaffa oss en blandrastik på 2 år som annars skulle avlivas nu i veckan. Världens goaste hund...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 739
Senast: MinIan
·
P
Övr. Hund För ett tag sedan fick jag nys om en liten hanhund som skulle omplaceras. Tänkte att den passade min mor och sagt å gjort så hamnade...
Svar
5
· Visningar
968
Senast: Generalen
·
S
Övr. Hund Hunden fick inte luft, hon andades inåt för kung och fosterland. Så högt att jag vaknade av det (hörde genom två väggar). Så jag upp och...
Svar
12
· Visningar
21 607
Senast: Suuz
·
C
Övr. Hund Någon här som har en sheltie? Gärna bilder o info. :)
Svar
18
· Visningar
4 995
Senast: elmelts
·
Övr. Hund Min hund har lite problem med att hålla hullet. Knixet är att hon blir dålig i magen av högjklassfoder så som Royal canin m.flera. Har...
2
Svar
26
· Visningar
2 326
Senast: Hyacinth
·
K
Övr. Hund Suck, suck, suck! Tredje gången på tre månader! Min sexmånaders tik har åkt på eländet igen. Trodde först att hon börjat löpa extremt...
Svar
5
· Visningar
6 804
Senast: Harvester
·
Övr. Hund Då min gamla hund gick bort i somras , endast åtta år gammal börjar jag nu gå i köpa hund tankar igen , det är ofantligt ensamt utan ...
Svar
4
· Visningar
756
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Snälla hjälp mig! Jag är helt förstörd. Min ena hund som bor hos pappa o lillebror har varit dålig...
2
Svar
25
· Visningar
1 823
Senast: antiloop8
·
M
Övr. Hund :bump: min rottis är underbar men han "stressar" efter hundar och katter,, går knappt hålla honom.. hundgårds hund.. ägt honom i 3...
Svar
1
· Visningar
699
Senast: FjantaZ
·
N
Övr. Hund Som topic. Har en valp på 5månader, o polaren har en på ca 4. Problemet är att våran relation som vi hade tidigare riskerar att...
2
Svar
20
· Visningar
3 100
Senast: RealRelation
·
Övr. Hund hej ska gå valpkurs snart och undrar vad som kan vara bra att ha med och inte ha med?:crazy: vad ska man tänka på och tips i största...
Svar
11
· Visningar
1 076
Senast: saffran
·
Övr. Hund Går i hundfunderartankar och har fått upp ögonen på Springer. Visste inte att det fanns två, Engelsk och Welsh. Har kollat på deras resp...
2
Svar
35
· Visningar
3 240
Senast: Qbaby
·
Övr. Hund Har bytt foder nu till mina hundar till royal canin light. Saken tillhör den att den enda ska ha glucosamin som fodertillskott och...
Svar
5
· Visningar
1 335
Senast: Grana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp