Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Herman, tycker jag.
Nejnejnej!!!!
Glenn var ju klockrent!
Där sa du ju det ultimata namnet själv
TURBO
Äsch, en hund måste få ha karaktär!
Själv drömmer jag till sambons fasa om en hund som ska heta rosmarie!
Till denna underbara varelse
http://www.lillstintans.se/bilder/d6.jpg
http://www.lillstintans.se/bilder/d5.jpg
Men vad ska han heta? Han heter just nu "Den där Dennis", vilket även är det namn som kommer stå i hans papper antar jag?? Men jag vill inte ha en hund som heter Dennis familjens hund heter Lucas och det låter ju ändå ganska lika när man ropar namnet... så han måste heta något annat, men vad? Ge mig förslag Gärna nåt på D, men inget måste, alla förslag är välkomna!
Egentligen tror jag inte på ödet, men denna gång vetti tusan... Allt började den 17 juni. Då jag för första gången kom i kontakt med en helt underbar liten tik, som jag spenderade hela sommaren med... jag som länge funderat på vilken den perfekta rasen för mig skulle vara fick mitt svar, en Dansksvensk gårdshund! Sommaren spenderades till att skaffa mer info om rasen och kolla upp uppfödare i närheten. Har sedan dess hållt koll på en uppfödares hemsida som hade planerat en valpkull. Men tänkte ändå i sinnet, att det får vänta med en liten valp, du ska ju faktiskt spara till en häst Emelie. Jag fortsatte följa hemsidan och hur det gick med tiken och valparna och när de var födda såg jag "En hane otingad" Tänkte att jag kanske ändå ska vänta med att skaffa hund på ett tag. 4 veckor senare så var han fortarande otingad, så jag ringde (det skadar ju aldrig att ringa och höra lite) dagen efter åkte jag och tittade på valparna. Blev helt kär förståss, vem kan motstå små söta 5 veckors valpar Men till min förvåning när jag blivit helt kär i den söta lilla valpen så var det ändå 2 stycken som hade förtur på valpen Den ena personen valde den andra hanen, bara en kvar som ska bestämma sig och för några minuter sedan ringde uppfödaren! Han är din om du vill ha han!!!! Han är perfekt, ja ni ser ju sälva på bilderna och verkar trots sin ringa ålder väldigt modig och kelen
Eftersom jag ska till thailand den dagen han är leveransklar så måste jag vänta 2 veckor extra på att han ska få komma hem till mig!
(Ursäkta mitt långa inlägg med 1000 smiles)
Snuttegullmumsiplutten tycker jag han ska heta, för det är ju vad han är