Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

F
Övr. Hund Vad har dom för längd på sina täcken? Har hittat ett täcke till Moa som hon ska ha som vuxen men jag vet inte vilken storlek jag ska...
Svar
3
· Visningar
647
S
Övr. Hund Det är inget jag tänker göra nu, inte förrän om några år i så fall. Det jag undrar över är vad ni tycker man ska ha för erfarenhet innan...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 220
Senast: Milosari
·
G
Övr. Hund Hej. Jag är nyfiken på att se bilder på era hundar i jaktformat, tex Eng. Springer, cockerspaniel, golden, labrador, setter osv. Skriv...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 583
Senast: Timsetim
·
Övr. Hund Nån som har det här? Hur är dem i temperament/psyke? Hur sköter ni pälsen? Vad kostar dem? Bilder? Tycker dem är så grymt...
Svar
4
· Visningar
903
Senast: Bellatrix
·
Övr. Hund Igår morse så hörde jag min lilla DSG pipa i sovrummet, först tänkte jag inte på det men efter en stund så började jag ju på o fundera...
Svar
3
· Visningar
792
S
Övr. Hund Vad brukar den ligga på för pris?
Svar
3
· Visningar
637
Senast: _Sparris__
·
Övr. Hund Hur f*n kan man låta sin hund bli såhär fet?:mad: Jag är så ARG, ägaren förstår inte varför hunden är så fet, trots sättet hon fodrar...
2
Svar
21
· Visningar
1 898
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Ni som har olika raser på era hundar, hur kompletterar dom varandra. Själv har jag en Basset Hound på 3 år och en Sheltie på 7 1/2 år...
Svar
3
· Visningar
726
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Har en american bulldog på ca 1,5år... Han är väldigt väluppfostrad o medveten om sin plats i flocken o hemmet...så länge vi är...
Svar
6
· Visningar
848
Senast: Dingelass
·
Övr. Hund Kom precis in från kvällspromenaden med hunden. En blandis på 7 mån :love: Men han är så mörkrädd. Drar i kopplet och vill bara hem...
Svar
1
· Visningar
1 264
Senast: Athos
·
Övr. Hund (Nu kanske tråden hamnar fel, men tyckte den borde passa bättre här än på Senior.) Ni som har hund på jobbet: - Vad jobbar ni med...
Svar
9
· Visningar
945
Övr. Hund Ja, chineser är allt roliga! :rofl:
2
Svar
22
· Visningar
1 869
Senast: Smulis
·
F
Övr. Hund Hej!! jag har ett problem som jag inte riktigt vet hur jag ska tackla. Jag har en kompis som jag lärde känna i somras som...
Svar
7
· Visningar
928
Senast: Athos
·
Övr. Hund jag tänkte höra vad ni skulle se detta som: ett barn, ca ett år, står i ett rum när en hund kommer in och ser barnet, hunden nosar på...
Svar
4
· Visningar
1 058
Övr. Hund jag har lite problem med prissättning på två st burar... :crazy: det är en vinröd/svart dogman professional canvasbur i stl XL, ser...
Svar
0
· Visningar
978
Senast: wtf
·
Övr. Hund Såg ni filmen igår. Livet från den ljusa sidan. Den lilla hunden som var med, vilken ras var den?
Svar
9
· Visningar
1 214
Senast: mimus
·
Övr. Hund Hur går en hundutställning till? Är det någon skillnad beroende på vilken ras det handlar om? Vad menas med en Champion? Vad krävs...
Svar
13
· Visningar
9 038
V
Övr. Hund Är det någon här som har en forster? Jag undrar lite kring denna ras. Hur den är att ha och så... Visa gärna bilder!!!:banana:
2 3 4
Svar
62
· Visningar
15 242
Senast: wtf
·
Övr. Hund Hur går man till väga för att lära in höger och vänster? Har sett en tjej som hade typ musmattor hon la ut, och la väl nåt gott på...
Svar
2
· Visningar
895
Senast: Mysgrisen
·
T
Övr. Hund Någon som vet vart man kan köpa det? En sådan att ha att skärma av vardagsrummet med. Hitta en sån bra annons för ett tag sedan på...
Svar
3
· Visningar
1 199
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp