Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund sambon ska in till banken i morgon och förlänga lånet pga att han lär fixa lite med bilen bland annat.. vi har länge pratat om att...
2
Svar
22
· Visningar
20 519
Senast: Fibusen
·
F
Övr. Hund ...fick hem boken "Sy till hunden" och nu undrar jag om det finns fler böcker eller vart man kan hitta mönster???
Svar
2
· Visningar
3 364
Senast: Fortfarande Grevinnan
·
Övr. Hund Vår son är 11 år gammal och jag undrar lite hur man kan göra så att vår unghund förstår att även han är "ledare", eller vad man ska...
Svar
18
· Visningar
1 852
Senast: lady_vip
·
E
Övr. Hund Nu har min vovve lärt sig att stänga köksluckor och köksskåp :D Helt otroligt hur fort dom lär sig.. Dag 1 Lära in kommando, och hur...
Svar
4
· Visningar
942
Senast: Extasia_ox
·
Övr. Hund liten hund säljes, brun är det någon mer än jag som stör si gpå sånna här annonser? Att skriva att hunden är liten kan ju betyda...
Svar
2
· Visningar
935
Senast: Extasia_ox
·
Övr. Hund Hur är det egentligen? Jag har alltid fått höra att det är farligt att ge hundar "hovspill". Så mina får inte äta det. Alltså bitarna...
Svar
15
· Visningar
1 757
Senast: Extasia_ox
·
Övr. Hund Ni uppfödare här: när brukar man ta första kullen? Skillnad på små och stora raser? Vad säger SKK? Rent instinktivt tycker jag att 1...
Svar
8
· Visningar
2 734
Senast: Rouise
·
Övr. Hund Nu sitter jag här med mitt knäckta näsben och har såå tråkigt. Men då kom jag på något jag jämt letade efter förut och aldrig hittade...
Svar
14
· Visningar
1 404
Senast: G-uldlock
·
Övr. Hund Förr i tiden fick man julkort med bilder i från valp-köparna. Sen fick man digitala bilder på datorn via mail några fler gånger på året...
Svar
4
· Visningar
943
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund har en liten fundering om min lilla cockerspanielflicka, en grej jag inte riktigt blir klok på. Varje gång vi kommer in från promenad...
Svar
6
· Visningar
794
Senast: Rouise
·
Övr. Hund eftersom min lilla amristik har tunn päls och är en riktig fryslort. hon fyreser alltså på en gång. det går ok om det är torr kyla men...
Svar
5
· Visningar
754
Senast: Rouise
·
Övr. Hund Hej. En kompis till mig har lust på er border som jaktkompis. Jag tycker det är en jättetrevlig ras, men har bara träffat dem som...
Svar
2
· Visningar
1 625
Senast: hoppsann
·
Övr. Hund Har jag hittat på mion hund och undrar vad det kan vara? Någon som haft något liknande? Väldigt små man ser dem förts om man riktigt...
Svar
1
· Visningar
1 279
Senast: Gnist
·
D
Övr. Hund Kolla denna videosnutten. Här sprutar dom två pudlar, en storpudel o en dvärgpudel i olika färger. Helt sjukt...
Svar
7
· Visningar
1 047
Senast: Ramona
·
D
Övr. Hund Detta skulle alla som talar om farliga kamphundar se. Visst är det gulligt
Svar
9
· Visningar
1 215
Senast: Casper
·
Övr. Hund som ni kanske vet så har jag en omplacering, är inte så hajj på det där med försäkringar.. meen, han har agria livförsäkring (?) och...
Svar
5
· Visningar
718
Senast: Pangare
·
Övr. Hund Som ni ser av rubriken. Hur mycket vatten kan man tänka att en mellanstor hund dricker under ett dygn?
Svar
2
· Visningar
918
Senast: Tramptass
·
B
Övr. Hund Min väninna har köpt valp av liten terriermodell. På veterinärintyget står det "för dagen lindrigt överbett". IRL skiljer det 3-4 mm och...
Svar
12
· Visningar
1 963
Senast: Grana
·
R
Övr. Hund Kan ni hjälpa mej, ni duktiga hundmänniskor!? I måndags halkade min hund nerför dom sista trappstegen i trappen. Jag såg när det hände...
Svar
7
· Visningar
10 490
Senast: Rigoletto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Födda -21
  • Hästfolkets lilla ordbok

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp