Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,937995,00.html usch och fy :(
Svar
9
· Visningar
1 102
Övr. Hund Någon som vet det medicinska ordet för slapp luftstrupe? Och vad har denna sjukdom för symtom?
Svar
5
· Visningar
3 371
Senast: Gnist
·
C
Övr. Hund är det några D/S gårdshundsägare i Skåne som tycker att det vore kul med en gårdshundsträff ?? Maila mig i så fall så ska jag försöka...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: caos
·
K
Övr. Hund Min schäferflicka har haft oerhört mkt fukteksem denna sommar. Något som dock läkt ut vid rakning och tvättning. Nu har hon börjat klia...
Svar
11
· Visningar
1 662
Senast: Piavik
·
Övr. Hund Jag vet inte riktigt hur folk funderar ibland. Jag har en massa grannar som jag möter varenda gång jag är ute med mina hundar. Och en av...
Svar
6
· Visningar
945
Senast: fjutten
·
Svar
0
· Visningar
135
Senast: raggarn
·
Svar
0
· Visningar
108
Senast: raggarn
·
Övr. Hund jag och några till har precis startat en ungdomssektion för den hundklubb vi är mäst aktiva i. vi behöver alla tips vi kan få om hur...
Svar
1
· Visningar
740
Senast: Rouise
·
Övr. Hund (alltså fler än tre!) jag och familjen har 4 hundar. just nu är det bara jag som ansvarar för aktiveringen av dessa 4 hundar. dels...
Svar
7
· Visningar
1 043
Senast: Rouise
·
Övr. Hund Hjälp en okunnig :o Har noll koll på detta med utställning och har ringt på en hund som är utställd med ettor. Nån vänlig själ som...
Svar
13
· Visningar
1 102
Senast: Gnist
·
D
Övr. Hund min tik är väldigt reserverad mot främmande människor hemma hos oss, ute är hon mer framåt och vill fram och hälsa (slänger sig framåt...
Svar
1
· Visningar
798
Senast: escodobe
·
C
Övr. Hund :love: Nu har dom efterlängtade valparn kommit =) 3 st tikar blev det. 2 svarta o en svartsilver. Den som var först ut hade ett...
Svar
7
· Visningar
879
Senast: Chanel_
·
D
Övr. Hund Jag är så orolig och förtvivlad då min lilla vovve på 1,5 år blev inlagd i går. Visst är jag glad och tacksam att Djursjukhuset finns så...
Svar
5
· Visningar
921
Senast: shampiz
·
Övr. Hund Håller på väntar ihjäl mig tills min lilla kommer :D Så lägg ut bilder på era gårdshundar så jag har nått att dregla över så länge :)...
Svar
4
· Visningar
876
Senast: Targa
·
D
Övr. Hund vi har ju två syskonvalpar, varav tiken har börja löpt nu... (höglöpt också?) Och vi har hållt dem avskilda från varandra, men igår...
Svar
0
· Visningar
1 377
Senast: dorisdoris
·
Övr. Hund gaah! nu har tintin haft gaskammar-party här hela kvällen, det luktar RIKTIGT illa!! *spysmiley* så illa att man får kväljningar...
Svar
9
· Visningar
1 662
Senast: Ginne
·
T
Övr. Hund Har era hundar blivit skadade "i strid" nångång? Allt från fjärilar till älgar räknas. ;) Vår tax har, under bara de senaste två...
Svar
7
· Visningar
1 072
Senast: Fibusen
·
A
Övr. Hund Ett Burberrymönstrat Fleecetäcke med reflexer på till hunden. Sött o tufft, hon gillade det dessutom (har aldrig haft täcke)...
Svar
1
· Visningar
643
Senast: ylvali2
·
Övr. Hund Kan inte ni lägga ut bilder på era voffar så att jag och sambon får dregla lite? :d ;)
Svar
17
· Visningar
1 290
Senast: belzebub
·
B
Övr. Hund Hur skulle ni se på det? Om dottern i fråga inte uppvisat några somhelst allergi tendenser.... och är gott och väl över åldern där...
Svar
15
· Visningar
1 192
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Födda -21
  • Hästfolkets lilla ordbok

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp